×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

نگین پارسا 1 - نگین پارسا که با حمید عسگری در کنسرت همخوانی کرد، کیست؟ + تصاویر و بیوگرافی - حمید عسگری

نگین پارسا نوازنده، خواننده و آهنگساز متولد ۵ دی ۱۳۶۹ در تهران می باشد و در حال حاضر ۲۸ سال سن دارد.

نگین پارسا نوازنده جوان گیتار الکترونیک این روزها در کنسرت های خواننده های مشهور سر و صدایی به پا کرده است .شاید تصور عموم بر این است که گیتار الکتریک یک ساز مردانه است و خانم ها نمی توانند سراغ این ساز بروند اما این روزها این نوازنده خانم در کنسرت های تهران تصور مردانه بودن این ساز را بر هم زده است. نگین پارسا در آخرین کنسرت رضا صادقی به عنوان نوازنده گیتار الکتریک روی صحنه رفت و به جز آن تجربه همکاری با خوانندگان دیگری همچون کاوه یغمایی و بنیامین بهادری هم دارد.

نگین پارسا 2 - نگین پارسا که با حمید عسگری در کنسرت همخوانی کرد، کیست؟ + تصاویر و بیوگرافی - حمید عسگری

نگین پارسا می گوید در خانواده اش هیچ کس موزیسین نبوده اما همه به طور حرفه ای مخاطب موسیقی بوده اند و در ابتدا از وی حمایت نکردند ، اما در نه سالگی بوده که نگین با دیدن فیلم های شبکه ام تی وی mtv راکت بدمینتون را مثل گیتار میگرفته و شروع به خیالپردازی نوازندگی می کرده و پدرش به خاطر این شوق و علاقه برایش گیتار می خرد.نگین پارسا با دیدن ویدئوهای راک شبکه ام تی وی به موسیقی راک علاقمند می شود و با هدف خوانندگی کارهای خودش را در ضبطی که در دوران نوجوانی داشته ضبط می کرده تا تحریرهای راک را درست ادا کند.
او در دوران بزرگسالی وقتی قصد داشت حرفه ای موسیقی را دنبال کند سدهای بزرگی مقابل خود دید ، مثل ممنوع بودن فعالیت خواننده های زن ، ممنوع بودن همخوانی کردن خانم ها و . . . اما همه این عوامل باعث ناامید شدن نگین نشد. او موسیقی را نزد بابک ریاحی پور یاد گرفت. شروع جدی و تازه او از آشنایی با کاوه یغمایی شکل گرفت با حمایت کاوه یغمایی از نگین پارسا او توانست بیشتر رشد کند.

نگین پارسا 3 - نگین پارسا که با حمید عسگری در کنسرت همخوانی کرد، کیست؟ + تصاویر و بیوگرافی - حمید عسگری

او از کنسل شدن اجرایش با بنیامین بهادری در یکی از شهرهای ایران سخن می گوید و نظر به این دارد که مردان خواننده در ایران حاضر نیستند با خانم ها کار کنند چون این کار باعث سانسور شدن کارهایشان می شود. با تمام این اوصاف او از اتفاق های خوب در دنیای موسیقی زنان در ایران حرف می زند و به آن ها امید دارد و از حمایت و رشد بین بانوان خوشحال است.نگین پارسا دوست ندارد همراه با گروه خودش روی استیج برود و برای بانوان کنسرت بگذارد ، چون به نظرش علاقه به موسیقی راک بین مردم ایران کم است چه رسد به این که آن ها به جمعیت خانم ها هم محدود کنیم. او با شهره سلطانی در زمینه موسیقی همکاری هایی داشته است. نگین پارسا در حال جمع کردن گروه راک خودش است و برای آینده اش برنامه هایی دارد و به آن ها امیدوار است.

نگین پارسا 4 - نگین پارسا که با حمید عسگری در کنسرت همخوانی کرد، کیست؟ + تصاویر و بیوگرافی - حمید عسگری

نگین پارسا درباره سابقه فعالیتش در زمینه موسیقی گفت: موسیقی را از کودکی با ساز گیتار آغاز کردم و در ادامه به آهنگ سازی روی آوردم و اولین قطعه ام را در هجده سالگی ساختم که ایمان حجت آن را تنظیم کرد. در ادامه زیر نظر بابک ریاحی پور و کاوه یغمایی به صورت حرفه ای وارد عرصه موسیقی شدم. در حال حاضر برای جمع آوری یک گروه راک تلاش می کنم و هدفم منتشر کردن قطعات شخصی است.نگین پارسا این روزها کارش مورد توجه قرار گرفته و مخاطبان بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی جذب کرده است. او یک توصیه مهم هم برای دختران هم‌نوعش داشت و از آن‌ها خواست که کارشان را با نرمش و سازش پیش ببرند و اجازه ندهند بقیه برایشان تعیین تکلیف کنند. نگین پارسا درباره سابقه فعالیتش در زمینه موسیقی به خبرنگاران گفت: موسیقی را از کودکی با ساز گیتار آغاز کردم و در ادامه به آهنگ‌سازی روی آوردم و اولین قطعه‌ام را در هجده سالگی ساختم که ایمان حجت آن را تنظیم کرد. در ادامه زیر نظر بابک ریاحی‌پور و کاوه یغمایی به صورت حرفه‌ای وارد عرصه موسیقی شدم. با بسیاری از خواننده‌ها از جمله کاوه یغمایی، رضا صادقی و بنیامین بهادری به عنوان نوازنده و همخوان همکاری داشته‌ام و در حال حاضر برای جمع‌آوری یک گروه راک تلاش می‌کنم و هدفم منتشر کردن قطعات شخصی‌ام است.پارسا درباره فعالیت بانوان در عرصه موسیقی گفت: درست است که محدودیت‌هایی برای فعالیت بانوان وجود دارد اما تا به امروز هیچ مانع خاصی برای فعالیت من در موسیقی نبوده و هیچ واکنش تهاجمی را شاهد نبوده‌ام. شخصاً تلاش زیادی کرده‌ام. گمان می‌کنم موفق و تأثیرگذار بوده‌ام و تابوهای زیادی را شکسته‌ام.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.