×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

باید اختلافات جناحی را کنار گذاشته و به مردم خدمت کرد - باید اختلافات جناحی را کنار گذاشته و به مردم خدمت کرد - اختلافات جناحی

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۸۷۰ شهید شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و یادواره ی شهیدان محمد و قاسم ندیمی با حضور پرشور مردم شهید پرور و سخنرانی سردار محمد علی حق‌‌بین روز شنبه ۲۰ بهمن ۹۷ مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد دوبرادران حاج سلیم محله لاهیجان برگزار شد. (گزارش تصویری)

این مراسم با شرکت مردم ولایت مدار و شهیدپرور لاهیجان و سیاهکل و رودبنه و دیلمان و با حضور مهمانانی چون مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، شهردار رشت، فرمانداران لاهیجان و آستانه اشرفیه، بخشداران کومله، بندر کیاشهر، رودبنه، معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار لاهیجان، شهردار سیاهکل، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان و جمعی از روئسای ادارات شهرستان های لاهیجان و سیاهکل برگزار شد.

سردار محمد علی حق بین، فرمانده لشگر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آرزوی توفیق و سلامتی برای خانواده معظم شهیدان ندیمی و تشکر قدردانی از همه کسانی که در محفل شهدا حضور یافتند، گفت: چیزی که در این قرن اتفاق افتاد، پدید آمدن انقلاب اسلامی بود، زمانی بود که جهان خواران کشور ها را بین خودشان به بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند و مردم دنیا فکر می کردند این دو بلوک شرق و غرب روبروی هم هستند، اما اصلا این موضوع صحت نداشت، چون سیاست مداران همواره می خواستند با هم جنگ نکنند ولی سایه جنگ را بر سر مردم نگهدارند و این سیاست را حتی بر مردم خودشان هم روا داشتند.

وی افزود: با ظهور انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی تمام معادلات دشمن در منطقه بهم خورد و مردم احساس نمودن که این انقلاب اسلامی همواره حامی مظلومان و آزادی خوهان جهان است.

سردار حق‌بین اظهار داشت: دشمن جنگ تحمیلی را بر علیه ملت ایران آغاز کرد تا بتواند انقلاب اسلامی ایران را در نطفه خفه نماید، ولی از جایی که این آب و خاک جوانانی چون ندیمی ها، پای به عرصه‌های جنگ گذاشتند و با پیروی از ولایت فقیه به رهبری حضرت امام راحل، آرزوی دشمنان انقلاب اسلامی را نقشه بر اب نمودند.

وی اضافه کرد: مگر دشمن از انقلاب اسلامی دست برداشت؟ دشمنان این انقلاب پشت در های بسته در حال طراحی برای بر اندازی این انقلاب و نظام، شب و روز در بزرگترین شبکه‌های اجتماعی و ماهواره ای در تلاش هستند تا با استفاده از کارشناسان جنگ نرم جوانان ما را اغفال نمایند.

فرمانده لشگر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در ادامه تصریح کرد: امروز بزرگترین قشری که در خطر به دام افتادن این دشمنان هستند، جوانان این مرز بومند. یک روز حجاب اجباری را، عنوان می کنند و روز دیگر سگ گردی را در خیابان و روز دیگر با بهانه‌های واهی، سعی دارند تا مقدسات ما را زیر سئوال ببرند. می گویند چرا باید در سوریه و عراق بجنگیم اگر ما در بیرون از این خاک با داعش نمی جنگیدیم، مردم ما تاوان سنگینی در خاک خود می دادند.

سردار حق‌بین در پایان تصریح کرد: همه جوانان ما می دانستند برای دفاع از انقلاب اسلامی چه در جنگ تحمیلی و چه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) راه برگشتی نیست، ولی رفتند و امروز ما بر سر سفره این شهدا نشسته ایم، باید اختلافات جناحی را کنار گذاشته و به این مردم خدمت کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.