پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولین شکست پرسپولیسی ها در لیگ مقابل شاگردان قطبی/ استقلال خوزستان به سقوط نزدیک تر شد
    21 بهمن 1397 - 18:10
    شناسه : 147700
    1

    هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی فولاد، پدیده و ماشین سازی آغاز شد.

    پ
    پ

    photo 2019 02 10 17 11 40 768x512 - اولین شکست پرسپولیسی ها در لیگ مقابل شاگردان قطبی/ استقلال خوزستان به سقوط نزدیک تر شد - پرسپولیس

    از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان رفتند. این دیدار با پیروزی دو بر یک فولاد خوزستان به پایان رسید.

    مهدی زبیدی و پریرا (پنالتی) دو گل فولاد را در این بازی به ثمر رساندند. کمال کامبابی نیا نیز تک گل پرسپولیس را در دقیقه ۸۵ وارد دروازه فولاد کرد.

    با این نتیجه پرسپولیس همچنان با ۳۴ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و فولاد خوزستان ۲۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد.

    تیم فوتبال پدیده مشهد نیز با یک گل برابر استقلال خوزستان به پیروزی رسید.

    در این بازی تیم فوتبال پدیده مشهد در ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت ۱۵:۱۵ برابر استقلال خوزستان قرار گرفت و در نهایت موفق شد با حساب یک بر صفر از سد حریف خود عبور کند. محمدمهدی مهدی‌خانی در دقیقه ۱۹ با عبور از بین مدافعان حریف، گل پدیده را به ثمر رساند.

    همچنین تیم فوتبال ماشین‌سازی با یک گل از سد صنعت نفت آبادان عبور کرد. احمدرضا زنده‌روح در دقیقه ۴۶ برای ماشین‌سازی گلزنی کرد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.