×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

حجت جذب - واقعیت‌ها در مورد حکم شهردار رشت/ حکم جذب تائید شده است؟! - با مردم

چند ساعت پس از آن، برخی منابع آگاه خبر از آن دادند که وزیر کشور روز پنجشنبه در محل کار حاضر نبوده و برای بازدید در جای دیگری حضور داشته است! خبری که علیرغم موثق بودن آن تا به این لحظه منتشر نشده بود.

حال اما روز گذشته پایگاه خبری گیل خبر در مطلبی جدید موضوعات مطرح‌شده خود را رد کرده و از احتمال انحلال شورای شهر رشت خبر داد! موضوعی که با واکنش‌های بسیاری همراه بود و عموماً با انتقاد از انتشار مطلب فوق در رسانه ها هر دو خبر را غیر موثق عنوان کردند و فضا به‌صورت کامل مه‌آلود شد.

نکته قابل‌تأمل آنکه از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه که دقیقاً در تعطیلات بوده است، هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است و طبیعتاً موضوع مطرح‌شده در خصوص رای ۴ به ۳ یا هر خبری تحت عنوان تایید یا رد فاقد صحت است. به‌خصوص آنکه منابع موثق دیگری مدعی هستند که وزیر روز پنجشنبه در محل کار حضور نداشته است.

اما واقعیت ماجرا چیست و اکنون وضعیت حجت جذب در چه مرحله‌ای قرار دارد؟! نکته نخست آنکه اگر قرار بود جذب تائید نشود در همان ابتدا این اتفاق رخ می‌داد، بخصوص آنکه برخی دلالان تمام عزم خود را برای تائید نشدن جذب جزم کرده‌اند و افتخار شب تا صبح مقابل در وزارت کشور خوابیدن نیز نصیبشان شده است!

نکته بعد آنکه بنا بر اخبار موثق، پیش‌نویس حکم حجت جذب آماده شده است و اگر فشار برخی از اعضای شورای شهر و تهران نشینی آن‌ها برای نابودی شهر رشت اثر نداشته باشد، حکم جذب تا اواسط هفته آتی به رشت ابلاغ می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.