×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سپیدرود - «دل نوشته ای» که «بیانیه» رسمی سپیدرود اعلام شد - سپیدرود

مهمترین قسمت این  به اصطلاح بیانیه اعلام پرداخت هزینه های باشگاه سپیدرود از جیب علی کریمی است که در قسمت های مختلف مطلب  بر آن تاکید شده است. ولی آن چه مایه تعجب است معرفی چنین دل نوشته ای به نام بیانیه است. مطلبی که حاوی اشتباهات بزرگ نگارشی و حتی املایی  و  فاقد محتوای بیانیه ای و اعلام موضع رسمی یک باشگاه است و بیشتر به کامنت یک هوادار دو آتشه شباهت دارد.

متاسفانه یکی از ضعفهای اخیر باشگاه سپیدرود همین بخش رسانه ای آن است که در چند ماه گذشته با عدم اطلاع رسانی موجب شده خیلی از مسائل به صورت شفاف بیان نشود که نمونه واضح آن نیز ساختار نامشخص مدیریتی و مالکیتی  در سپیدرود است که همچنان ابهاماتی را باقی گذاشته است.

البته اهمیت جوانمردی علی کریمی در پرداخت هزینه های باشگاه سپیدرود برای بسیاری روشن است. در این زمینه حتی مطلب « کریمی جوانمردی که «جادو» نکرد» که به دنبال باخت سپیدرود در مقابل سپاهان منتشر شد اشاره ای به همین مساله داشت. ولی واقعیت این است که سپیدرود از لحاظ اداری و رسانه ای ضعیف و نحیف است و حقایق و هزینه کردهای باشگاه با چنین مطالبی شفاف نمی شود.

در ضعف رسانه ای باشگاه سپیدرود همین بس که حتی شاخص ترین سایت متعلق به سپیدرودی ها که زمانی سایت رسمی باشگاه محسوب می شد در حال حاضر به عنوان رسانه منتقد عمل می کند و مرجع خبر رسمی در این باشگاه نامشخص است  و متاسفانه اکثر اخبار باشگاه از طریق کانال های تلگرامی و اینستاگرامی منتشر می شود که چندان مورد تایید منابع رسمی نیست. همین فقر اطلاعاتی است که یک دل نوشته را نیز به یک بیانیه تبدیل می کند.

منبع: گیل خبر

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.