جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستاورد سفر خارجی خسته بند چیست؟
    25 بهمن 1397 - 21:42
    شناسه : 147875
    1

    در چند روز گذشته علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت رئیس مجلس ژاپن به این کشور سفر کرد. در این سفر حسن خسته بند نماینده بندر انزلی و ۴ نماینده دیگر لاریجانی را همراهی می کردند.

    پ
    پ

    201902107941115980 - دستاورد سفر خارجی خسته بند چیست؟ - انزلی

    هرچند سفر به کشوری همچون ژاپن و گفت و گو با مقامات عالی رتبه ژاپنی یک امتیاز برای مجلس ایران به شمار می آید که آن را باید به کارنامه رئیس مجلس واریز کرد اما امتیاز چندانی برای نمایندگان شهرستانی به همراه ندارد و آن ها از ابتدا تا انتهای سفر تنها به عنوان همراهان رئیس مجلس شناخته می شوند.

    گفتنی است حسن خسته بند از جمله مخالفان آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) در تالاب انزلی محسوب می شود و بسیاری بر این عقیده هستند که مخالفت های نماینده جلوی بسیاری از فعالیت های این سازمان را در امور تالاب گرفته است. ولی حال که ایشان به ژاپن سفر کرده است این سوال پیش می آید که دستاورد محلی سفر ایشان به این کشور به جزء همراهی با رئیس مجلس و بازدید از مجلس، منوریل و متروی ژاپن چیست؟ نماینده ای که با سرمایه گذاری ژاپنی ها در تالاب انزلی مخالف است، از ژاپن چه توشه ای برای مردم حوزه انتخابیه خود آورده است؟

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.