×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

آهنین - مخالفت تلویزیون با پخش «مردان آهنین»/ خودنگاه: می‌گویند حاشیه دارد! - مردان آهنین

فرامرز خودنگاه درباره برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور قوی‌ترین مردان ایران اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۱ استان و در سطح کیفی بسیار خوبی در مهدی‌شهر استان سمنان و در میان استقبال بسیار خوب مردم طی ۳ روز برگزار شد که در نهایت استان البرز به عنوان قهرمانی رسید و تهران و اصفهان نیز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون بدنسازی افزود: این دوره از رقابت‌ها در ۳ مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برگزار شد که در نهایت رامین فرج‌نژاد از البرز، نعمت جلالی از تهران و مجتبی محمدزاده از البرز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و مهدی دشتی از خراسان رضوی، رضا قیطاسی از همدان و ایمان شمس از البرز نیز در رده‌های چهارم تا ششم ایستادند.

وی با اشاره به حضور نفرات مطرحی همچون مسلم دارابی، علی اسماعیلی و مهرداد باجلان در این رقابت‌ها، گفت: این مسابقات بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای و در کمال آرامش و با استقبال بسیار خوب مردم برگزار شد. مهدی دشتی نیز در این مسابقات توانست با بلند کردن کنده ۱۹۰ کیلوگرمی، ۱۰ کیلوگرم رکورد کشور را که متعلق به پیمان ماهری‌پور بود ارتقا دهد.

خودنگاه در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به استقبال مردم، آیا برنامه “مردان آهنین” امسال در ایام نوروز پخش خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: متأسفانه چندین بار با مسئولان صدا و سیما و شبکه ۳ در این بارهمذاکره کردیم اما حاضر به پخش این مجموعه نیستند و می‌گویند این رقابت‌ها با حاشیه همراه است. این در حالی است که در سال‌های گذشته این برنامه میلیون‌ها مخاطب داشت و جوانان بسیاری نیز تشویق شدند تا به سمت ورزش بروند. سال گذشته نیز با وجودی که این برنامه در تایم نامناسب و به صورت غیرمنظم پخش می‌شد اما باز هم جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های سیما بود.

وی با تاکید بر اینکه برای برگزاری این رقابت‌ها در فاصله یک ماه مانده تا ایام عید آماده‌ایم، گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کرده‌ایم و کاملاً آماده‌ایم تا این رقابت‌ها را با قدرت و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای در کمال آرامش برگزار کنیم، امیدواریم مسئولان سیما نیز خواسته مردم و ورزشکاران را مدنظر قرار دهند.

ایسنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.