×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

IMG 20190215 152131 379 768x511 - سد لاسک هیچ آسیبی به تالاب انزلی نمی رساند/ طرح انتقال آب خزر به سمنان از بابت ما بلامانع است! - انزلی

عیسی کلانتری در حاشیه افتتاح دو پروژه محیط زیستی شهرستان آستارا در پاسخ به سوال خبرنگار موج در خصوص آسیب های احتمالی سد لاسک برای تالاب بین المللی انزلی گفت ؛ اگر قبل از اجرای هر پروژه عمرانی مطالعات زیست محیطی آن را انجام دهیم، هیچوقت دچار مشکلات زیستی نمی شویم.

وی افزود: با مطالعه دقیق و رعایت ضوابط زیست محیطی سد لاسک هیچگونه خطر و آسیبی برای تالاب بین المللی انزلی نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه عدم مطالعات زیست محیطی باعث تخریب طبیعت می شود. افزود: باید در هنگام اجرای پروژه های عمرانی به موازات آن مسائل زیستی محیطی بصورت دقیق و موشکافانه مطالعه و بررسی و از آسیب های احتمالی طرح جلوگیری شود.

همچنین  رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور با بیان اینکه با طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان، آب آشامیدنی و صنعتی کشور تأمین می‌شود گفت: طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان با رعایت ضوابط زیست‌محیطی هیچ اشکالی ندارد، اما تاکنون وزارت نیرو از ما هیچ درخواستی نکرده است.

کلانتری در جریان افتتاح پاسگاه محیط‌بانی پناهگاه حیات‌وحش لوندویل این شهرستان اظهار کرد: طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان با رعایت ضوابط زیست‌محیطی هیچ اشکالی ندارد، اما تاکنون وزارت نیرو از ما هیچ درخواستی نکرده است.

طرح انتقال آب خزر به سمنان از بابت ما بلامانع است!

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه با طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان، آب آشامیدنی و صنعتی کشور تأمین می‌شود بیان کرد: در حوزه استان گیلان به جای استفاده از ۴۰ درصد آب تجدیدپذیر تنها از ۲۰ درصد استفاده می‌کنیم که ۲۰ درصد دیگر که معادل دومیلیارد تومان است می تواند در جاهای دیگر استفاده شود.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.