×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

photo ۲۰۱۹ ۰۲ ۱۷ ۰۰ ۵۲ ۱۰ - خانم مدیر کل، لاهیجان جولانگاه مدیران امتحان پس داده نیست! - با مردم

گیل و دیلم نوشت: ورزش و جوانان لاهیجان در برهه های زمانی گوناگون، دستخوش تغییراتی شده که تاکنون نتوانسته است خود را آنطور که باید در سطح استانی ، نمایانده و مطرح نماید .

از دوران مدیریتی عادل هادیپور که که همزمان با آغاز دوران نمایندگی ذبیح نیکفر لیالستانی روی کار آمد و در طول یک سال و نیم حضور خود به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان ، با تغییرات گسترده ای که در ریاست هیئت های ورزشی مد نظر یکی از مقامات مسئول به راه انداخت ، می توان او را نیز در زمره مدیران همراه با یک مقام مداخله جلو در امور دولتی بر شمرد .

پس از هادیپور که پیش از آن نیز به مدت ۳ سال در این شهرستان حضور داشته ، دکتر ابوالفضل صادقی طی حکمی از سوی مسعود رهنما عهده دار این مسئولیت شد .

صادقی که انصافا در مدت زمان حضور خود ، با صبوری و متانت و البته اخلاق مداری اش توانسته بود نگاه ها را به سمت و سوی این اداره معطوف نماید ، اگر چه با بی مهری ها و از طرف دیگر فشار های بی سابقه ی همان گروه ، تیم یا جبهه روبرو می شد اما حمایت های احمدی، فرماندار سابق این شهرستان نقطه ی قوتی برای پیشبرد اهداف و توسعه امور ورزشی این شهرستان در سایه ی تدابیر دولتمردان تدبیر و امید تلقی می گردید ‌ .

پس از ارتقاء ابوالفضل صادقی به عنوان معاون مدیر کل ورزش جوانان گیلان ، و در حالیکه زمان مناسبی برای طرح مانور های سیاسی مداخله جویان در کمین نشسته فراهم آمد ، علی رغم کارشکنی های صورت گرفته و حتی یک نوبت بر هم زدن مراسم تودیع و معارفه ، رضا مودبی با اصرار مجموعه حامیان دولت و در راس آن جانبازی ، فرماندار وقت ، طی حکمی از سوی سر کار خانم بخشی سرپرست این نهاد ورزشی شد .

مودبی که در ابتدا خودش را موظف به اجرای سیاست های ورزشی دولتی در این مجموعه نشان می داد و تا زمانی هم به گفتار خود جامه ی عمل پوشانید ، به یکباره اقداماتی را در اولویت کاری خود قرار داد که ادامه ی حضور وی در لاهیجان می توانست اتفاقات دیگری را رقم زده باشد و این شد که پس از برداشته شدن چتر حمایتی حامیان دیروزش ، او نیز نتوانست در طول دوران چند ماهه ی حضور خود به عنوان سرپرست ورزش و جوانان این شهرستان، رضایت مدیر کل محترم را برای ادامه ی روند مدیریتی اش جلب نماید .

و اما شاه محمدی که پیش از این نیز همچون هادیپور ، سابقه ی حضور نسبتا طولانی مدت در شهرستان لاهیجان را داشته ، پس از تعرفه ی خانم مدیر کل و موافقت فرماندار وقت ، برای مرتبه ی دوم به لاهیجان بازگشت .

او که انتظار می رفت تجربه ی تلخ دوران مدیریتی گذشته اش در لاهیجان را همواره مد نظر قرار دهد ، بنظر می رسد بار هم بدون هرگونه تغییراتی در رفتار و گفتمان و سیستم مدیریتی ، بنا را بر ادامه ی همان روند سابق در پیش گرفته است .

در اینجا روی سخن با سرکار خانم دکتر بخشی مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان است که چگونه می توان فردی را پس عزل آنگونه ! برای شهرستان حائز اهمیت و بایسته ی توجهی چون لاهیجان تایید کرد ؟
اگر کارنامه ی مدیریتی شاهمحمدی در رشت ، می توانست نمره ی قبولی بگیرد چرا عزل ؟ و اگر نتوانسته بود چگونه است که صلاحیت وی ، این بار برای حضور در لاهیجان احراز می شود؟

شاه محمدی که با روند در پیش گرفته و در حالیکه ادامه ی حضور خود را در ید اراده ی مقام دیگری غیر از فرماندار محترم دولت و مجموعه ی فرمانداری تشخیص داده است ، دیگر نمی تواند مورد حمایت ادامه دار حامیان دیروز خود باشد .

گفتنی است شاید علت اصلی تغییرات پی در پی در مدیریت این اداره ، عدم به کارگیری و استفاده از مدیران جوانی است که می بایستی خود را متعهد و موظف به همراهی با فرامین استاندار محترم و رهنمود های مقام مافوق استانی خود بدانند و برای تغییر جایگاه افراد سیاسی در راس هیئت های ورزشی اقدام عملی نمایند .

علی ای حال از مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان که همواره دغدغه ی حامیان دولت و از طرفی مخالفان دخالت سیاسیون در عرصه ورزش را به دیده ی منت نهاده ، انتظار می رود با تدبیر خود ، ورزش و جوانان لاهیجان را از به قهقرا رفتن بیش از پیش آن نجات دهند .
این در حالیست که از میان نیروهای ستادی این اداره کل ، می توان بهترین ها را جایگزین مدیران ضعیف اینچنینی نمود .

خانم مدیر کل ؛
لاهیجان جایگاه و جولانگاه مدیران ناکارآمد و امتحان پس داده نیست !

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.