پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاهش ابر و افزایش نسبی دما در گیلان تا فردا
    28 بهمن 1397 - 18:38
    شناسه : 148038
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش ابر و افزایش نسبی دما در استان تا فردا (دوشنبه) خبر داد.

    پ
    پ

    گزارش هواشناسی - کاهش ابر و افزایش نسبی دما در گیلان تا فردا - کاهش ابر

    مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس به تدریج کاهش ابر مورد انتظار می باشد.

    وی ادامه داد: طی فردا به طور غالب جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما و وزش باد جنوبی (به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) پیش بینی می شود و از سه شنبه با ورود موج بارشی جدید به منطقه، شرایط برای افزایش ابر و کاهش دما، بارندگی و وزش باد(بعضی نقاط شدید) و در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف تا اوایل وقت چهارشنبه فراهم خواهد شد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارش پراکنده، به تدریج کاهش ابر ، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، پاره ای نقاط مه صبحگاهی، وزش باد جنوبی (به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) ، اواخر وقت افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را ۱۱ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان را با دو درجه زیرصفر مربوط به دیلمان ذکرکرد.
    وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۱ و کمینه دمای فردای مرکز استان را سه درجه عنوان کرد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.