جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش وزیر ارتباطات به اظهارات دادستان کل کشور: وقت ندارم به این حاشیه‌ها بپردازم
    06 اسفند 1397 - 22:09
    شناسه : 148462
    0

    محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، امروز به سخنان دیروز منتظری دادستان کل کشور واکنش نشان داد.

    پ
    پ

    جواد آذری جهرمی - واکنش وزیر ارتباطات به اظهارات دادستان کل کشور: وقت ندارم به این حاشیه‌ها بپردازم - وزیر ارتباطات

    رییس‌جمهور روحانی در واکنش یه شکایت دادستاتی از وزیر ارتباطات گفت: قوه قضاییه می‌گوید که از وزیر جوان دولت شکایت می‌کند، در حالی که وزیر کار خودش را با قدرت انجام می‌دهد. او به نفع مردم کار می‌کند و به دستورات بی‌ربط اعتنا ندارد. سن که بالا می‌رود احتیاط و توجه به دستگاه‌های نظارتی و دادگاه به ذهن می‌آید، اما وقتی که جوان هستی اصلاً دادگاه را قبول نداری و می‌روی کار خود را انجام می‌دهی. وزیر جوان ما هم کار خودش را با قدرت انجام می‌دهد. این وزیر می‌شود نه این‌که کسی که حساب می‌کند که پس از پایان دولت به کجا می‌رود.

    در همین ارتباط جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید: از ۶صبح تا ۱۱شب مشغول کاریم تا در شرایط دشوار اقتصادی، گره ای از مشکل مردم باز کنیم. بخصوص بحث توسعه زیرساختهای اشتغال در بخش فناوری اطلاعات، وقتی برای پرداختن به این حواشی نمانده و توجه به این حواشی به سود مردم نخواهد بود.

    گفتنی است روز گذشته معاون دادستان کل کشور گفته بود: حدود ۲هزار نفر از مردم اهواز و مدعی العموم از وزیر ارتباطات طرح شکایت کرده‌اند که احتمال می‌رود بعد از بررسی پرونده، حکم انفصال از خدمات دولتی برای وزیر صادر شود.

    همچنین دادستان کل کشور دیروز با اشاره به تخلفات انجام شده در فضای مجازی، مقصر آن را وزیرا رتباطات دانسته بود. اظهارات دادستان با واکنش منفی در شبکه های اجتماعی روبرو شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.