شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارندگی و کاهش دما در گیلان از فردا
    07 اسفند 1397 - 16:07
    شناسه : 148496
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از آغاز وزش باد، بارندگی و کاهش دما در استان از فردا (چهارشنبه) خبر داد.

    پ
    پ

    1 - بارندگی و کاهش دما در گیلان از فردا - بارندگی

    مازیار غلامی روز سه شنبه بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی به طور غالب پایدار طی امروز در منطقه است و شرایط برای وزش باد جنوبی (پاره ای نقاط احتمالا شدید به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) و افزایش دما فراهم می شود.

    وی ادامه داد: به تدریج از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به منطقه، افزایش ابر، مه آلود بودن هوا ، بارندگی و وزش باد، کاهش نسبی دما و برای ارتفاعات بالادست بارش برف تا روز جمعه مورد انتظار است و طی این مدت بارندگی و وزش باد در بعضی نقاط احتمالا شدید پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی (پاره ای نقاط احتمالا شدید به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) ، گاهی افزایش ابر، اواخر وقت بارش پراکنده عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد، کاهش نسبی دما، ارتفاعات بالادست بارش برف، اواخر وقت کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۱۲ درجه مربوط به، بندرکیاشهر، رودبار و منجیل و کمینه دمای استان را با دو درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۶ و کمینه دمای فردای مرکز استان را هشت درجه عنوان کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.