شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجرای عملیات زمستانی در سطح شهر در دستور کار واحدهای شهرداری قرار دارد
    01 دی 1397 - 19:39
    شناسه : 148529
    0

    بگزارش روابط عمومی شهرداری:همزمان با فرارسیدن اول دیماه و آغاز فصل زمستان مانور مشترک طرح زمستانه دستگاه های اجرایی، عملیاتی، خدماتی و امدادی شهرستان با مدیریت شهرداری آستانه اشرفیه در سطح شهر برگزار شد. مانور خودرویی که توسط ماشین آلات و تجهیزات (برف روب، لودر، بیل میکانیکی، گریدر، کمپرسی، بیل بابکت، خودروهای امدادی و عملیاتی) […]

    پ
    پ

    IMG ۲۰۱۸۱۲۲۲ ۱۷۲۹۲۲ 685x320 - اجرای عملیات زمستانی در سطح شهر در دستور کار واحدهای شهرداری قرار دارد -

    بگزارش روابط عمومی شهرداری:همزمان با فرارسیدن اول دیماه و آغاز فصل زمستان مانور مشترک طرح زمستانه دستگاه های اجرایی، عملیاتی، خدماتی و امدادی شهرستان با مدیریت شهرداری آستانه اشرفیه در سطح شهر برگزار شد.

    مانور خودرویی که توسط ماشین آلات و تجهیزات (برف روب، لودر، بیل میکانیکی، گریدر، کمپرسی، بیل بابکت، خودروهای امدادی و عملیاتی) شهرداری، راهداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، راهور، توزیع برق، آبفای، گاز و گردان امام حسین(ع)، با دستور مهندس دانش شکیب شهردار آستانه اشرفیه از میدان سیدجلال الدین اشرف(ع) آغاز و پس از تردد در بلوار امام رضا(ع)، میدان امام حسین(ع) و بلوار شهید مطهری در پارک ساحلی جنگلی به پایان رسید.

    در این مانور امام جمعه، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی، فرماندهی پلیس راهور و گردان امام حسین(ع)، روسای ادارات، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، گاز ضمن حضور در مانور چگونگی برگزاری آن و آمادگی تجهیزات و ماشین آلات دستگاه های اجرایی را مورد ارزیابی قرار دادند.

    در حاشیه برگزاری این مانور مهندس دانش شکیب شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهری آستانه اشرفیه با بیان اینکه:شکرانه بارش نعمت های الهی در راس هر امور قرار دارد و در راستای خدمت به شهروندان، آماده باش کامل و اجرای عملیات زمستانی در سطح شهر را به کلیه واحدهای شهرداری ابلاغ و هماهنگی های لازم هم با بخش خصوصی جهت مشارکت در امر برف روبی صورت پذیرفته است.

    وی افزود: باتوجه به فرارسیدن فصل زمستان و بارش برف، ضمن برگزار جلسات متعدد در شهرداری، نسبت به بررسی نقاط ضعف سالهای گذشته و تقویت نقاط قوت مواردی مطرح شده است که امیدواریم در صورت بارش برف، خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه نماییم.

    رئیس ستاد مدیریت بحران شهری در خصوص مشارکت شهروندان در برف روبی گفت: باتوجه به اینکه برف روبی در سطح شهر از وظایف شهرداری میباشد اما در صورت بحران احتمالی بارش بیش از حد برف که امکانات و تجهیزات جوابگو نباشد، انتظار داریم شهروندان محترم ضمن صبر و شکیبایی با برف روبی جلوی درب منزل و محل کسب خود، شهرداری را در انجام وظایف محوله یاری نمایند.

    ایشان در پایان افزودند: ضمن تشکر از حضور و همراهی دستگاهایی که در برگزاری مانور طرح زمستانه شرکت نمودند، جا دارد از حمایت های اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تلاش همکاران زحمتکش شهرداری تقدیر نموده و این نوید را به مردم فهیم میدهم که شهرداری از تمامی ظرفیت ها برای جلب رضایت شهروندان محترم استفاده نموده و امیدواریم شاهد زمستانی زیبا و با نشاط باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.