شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از لیست حامیان رئیسی تا مدیرکلی در دولت تدبیر و امید/ آیا استاندار گیلان این عکس را ندیده است؟!
    11 اسفند 1397 - 22:19
    شناسه : 148733
    0

    پس از چند روز اما این لیست با چند تغییر و جابجایی مجدداً منتشر شد و نام عباس علیزاده نیز به جای فردی دیگر وارد لیست نهایی شد!

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۹ ۰۳ ۰۲ ۱۰ ۳۶ ۳۳ - از لیست حامیان رئیسی تا مدیرکلی در دولت تدبیر و امید/ آیا استاندار گیلان این عکس را ندیده است؟! - استاندار گیلان

    اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ بود که لیست اولیه ۱۱+۱ حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت در حمایت از سید ابراهیم رئیسی منتشر شد. پس از چند روز اما این لیست با چند تغییر و جابجایی مجدداً منتشر شد و نام عباس علیزاده نیز به جای فردی دیگر وارد لیست نهایی شد!

    از اردیبهشت‌ماه ۹۶ و حضور عباس علیزاده در لیست حامیان رقیب انتخاباتی رئیس دولت تدبیر و امید تا حضور همین فرد به‌عنوان مدیرکل یکی از مهم‌ترین ادارات کل استان یعنی تعاون، کار و رفاه اجتماعی زمان زیادی نمیگذرد و این موضوع نشان‌دهنده آن است که حرف‌های مصطفی سالاری استاندار گیلان در خصوص عدم‌حمایت از مخالفین دولت و ندادن سمت‌های استانی و شهرستانی در اختیار آن‌ها نقض شده است.

    قطعاً آنچه به‌عنوان مخالف دولت بیان می‌شود مصداق‌های مشخص خود را دارد. طبیعتاً وقتی‌که در پایان دوره نخست یک دولت قرارگرفته‌ایم، افرادی که در جبهه رقیبان آن دولت برای تصدی بر دوره بعدی ریاست جمهوری تلاش می‌کنند جزو مخالفین دولت قلمداد می‌شوند و قطعاً کسی نمی‌تواند مدعی شود که علیرغم آنکه برای پیروزی طیف رقیب تلاش کرده است، تعلق خاطر ویژه به آن دولت که در نهایت توانسته پیروز عرصه انتخابات باشد، دارد.

    تأکیدات چندباره استاندار گیلان نسبت به موضوع عدم فضا دادن به مخالفین دولت نشان از آن دارد سالاری زمان انتخابات به‌واسطه آنکه در گیلان حضور نداشته خبر از برخی جناح‌بندی‌ها ندارد و برخی افراد به‌اصطلاح اصلاح‌طلب احتمالاً بجای تصویر لیست نهایی حامیان انقلاب اسلامی و خادمان شهر رشت، تصویر لیست اولیه که با تغییرات مفصل همراه بود را نشان داده‌اند!
    منبع:رشت۲۰

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.