پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت علیرغم مسایل ناشی از تحریم ها با تفکرات عمیق در حال رفع مشکلات اقتصادی کشور است
    16 اسفند 1397 - 22:49
    شناسه : 149114
    0

    روز گذشته جلسه شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه با حضور دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه ِ، فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

    پ
    پ

    IMG 9989 - دولت علیرغم مسایل ناشی از تحریم ها با تفکرات عمیق در حال رفع مشکلات اقتصادی کشور است -

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس رحیم حیدری با اشاره به قدرشناسی مردم گیلان گفت  : با توجه به وضع اقتصادی موجود در جامعه  و علیرغم برخی مشکلات ، مردم ما همانند  موضاعاتی نظیر  ۲۲ بهمن و انتخابات بصورت فعالانه و مشتاقانه در استقبال از رییس جمهور حضور یافتند و استقبال پرشوری را برای استان گیلان رقم زدند.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ادامه داد  : دولت علیرغم همه مشکلات ناشی از تحریم ها از جمله  در بخش بودجه در تلاش است با بهره گیری از تفکرات عمیق هیات دولت و کار کارشناسی مشکلات کشور را حل کند و تعهدات خود  به مردم را اجرایی کند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان  ضمن تشریح چگونگی اجرایی شدن پروژه راه آهن قزوین به رشت  اظهار کرد : در دولت های گذشته با وجود اعتبارات بهتر این موضوع در اولویت دولت وقت نبود و راه اندازی آن به تعویق افتاد . در دولت یازدهم و دوازدهم با نظر موافق رییس جمهور و تلاش های دکتر نوبخت موضوع راه آهن با وجود همه مشکلات اقتصادی با نگاه  یک موضوع ملی دیده شد و به  اتمام رسید و کلنگ عملیاتی آن تا آستارا نیز برای ایجاد کریدور راه آهن شمال به جنوب و اورآسیا عملیاتی خواهد شد. همچنین مشکلات مربوط به حوزه ی چای نیز با عنایت و تدابیر دولت محترم مرتفع شد .

    وی در این راستا افزود : بار دیگر می گویم مردم ما بسیار فهیم بوده و سپاس گذار تلاش های دولت در خدمات رسانی به آحاد مردم هستند . حضور مردم  در استقبال امروز بیانگر  قدردانی از زحمات نماینده منتخبشان به عنوان رییس جمهور  کشور است .

    حیدری  با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بخش فرهنگی ، به کمبود سرانه فضاهای فرهنگی در شهرستان اشاره کرد و  گفت:  ایجا بنیاد معین و تکمیل نیازمندی های مجتمع  فرهنگی و هنری ارشاد و یا ایجاد فرهنگسرای معین می تواند بخشی از نیازمندی های فرهنگی شهرستان را برطرف کند.

    وی باردیگر از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه اشرفیه تقدیر و اظهار امیدواری کرد که حضور ایشان منشاء خیر و برکات برای این شهرستان شود و بخشی از مشکلات اشتغال و اقتصاد مردم مرتفع گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.