×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

نشست هم اندیشی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت 2 - از حضور در زیر تصویر رییسی تا تشبیه سفر روحانی به رویش امید! - اعتدال

به گزارش خزرآنلاین، ۱۱ مرداد سال جاری بود که محمود ایزددوست از مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تودیع و عباس علیزاده به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد. فارغ از خوب و بد عملکرد ایزددوست، نگاهی به سوابق علیزاده می تواند انتصاب او را به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا حد زیادی مهم جلوه دهد.

29ax photo 2017 05 15 13 42 12 724x1024 - از حضور در زیر تصویر رییسی تا تشبیه سفر روحانی به رویش امید! - اعتدال

رییس جمهور ما، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی!

در پنجمین انتخابات شورای شهر رشت، نام عباس علیزاده در لیست حامیان انقلاب اسلامی به چشم می خورد. لیستی که به علت همزمانی انتخابات شورا و ریاست جمهوری با تصویری از حجت الاسلام و المسلمین رییسی منتشر شده بود. اگرچه علیزاده هرگز نتوانست به شورای پنجم راه پیدا کند اما مدتی بعد به عنوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان منصوب شد.

این انتصاب البته دستمایه برخی انتقادات به استاندار جوان گیلان شد. مخالفان این انتصاب، آن را در تناقض کامل با اظهارات سالاری مبنی بر عدم به کارگیری نیروهای مخالف دولت در مناصب سیاسی می دانستند. البته شاید رای دادن به گزینه ای به غیر از دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را نتوان به معنای مخالفت با دولت تلقی نمود و شاید هم مدیریت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان، پست سیاسی محسوب نشود.

نکته جالب اما واکنش سایت این اداره کل در خصوص سفر رییس جمهور به گیلان بود. گزارشی که با عنوان “رویش امیدهایی بر پهنه سبز گیلان” در پورتال اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان منتشر شد و در متن آن، سفر رئیس جمهوری به گیلان را نویدبخش خبرهای خوب برای گیلان دانسته بود.

به نظر می رسد اندیشه های سیاسی علیزاده پس از انتصاب به عنوان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی دستخوش تغییراتی گردیده و شاید بتوان از این پس، علیزاده را یکی از مدیران اعتدالی استان به حساب آورد.

تفاوت دوران قبل و بعد از مدیرکلی؛ از حضور در زیر تصویر رییسی تا تشبیه سفر روحانی به رویش امید!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.