×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

حسنی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت - با اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند لبخند را به آن ها هدیه دهیم - اسباب بازی

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت؛ علیرضا حسنی با اعلام این خبر گفت: از آیین و سنن دیرینه ایرانیان حس همنوع دوستی، مهر ورزی و اهتمام ورزیدن به کودکان نیازمند بوده است. در همین راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در نظر دارد با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان رشت و مؤسسه خیریه ایزد دوستان جشنواره «لبخند فرشته ها» را به منظور جمع آوری اسباب بازی و کتاب برای کودکان نیازمند برگزار نماید.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اسباب بازی‌ها را وسیله ای برای رشد و شکوفایی احساسات کودک و راهی برای پرورش هیجان‌ها وعواطف کودکان عنوان کرد و گفت: در این سرزمین کودکانی زندگی می‌کنند که ممکن است از این وسایل بازی محروم باشند. این امر موجب شد تا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با مشارکت نهادها و انجمن های فعال در این حوزه با برگزاری این جشنواره زمینه ای فراهم نماید تا شهروندان با اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند به آرزوی کودکانی که داشتن اسباب بازی و استفاده از امکانات تفریحی بخشی از رویای آنهاست، تحقق ببخشند.

photo 2019 03 09 14 20 25 - با اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند لبخند را به آن ها هدیه دهیم - اسباب بازی

وی در پایان با اعلام مراکز جمع آوری اسباب بازی ها گفت: شهروندان می توانند با اهدا اسباب بازی و کتاب در این امر خدا پسندانه شرکت نمایند و لبخند را بر لب های کودکان نیازمند سرزمینمان بنشانند و گرما بخش قلب های مهربان شان باشند.

شایان ذکر است مراکز جمع آوری اسباب بازی به شرح ذیل می باشد:

مرکز شماره یک: رشت، خیابان سعدی، کوچه شهید یوسف زاده، روبروی بانک صادرات، پلاک ۱۹ – شماره تماس: ۳۲۱۲۹۱۷۷

مرکز شماره دو: رشت، بلوار رسالت، پارک کشاورز، گیل بانو – شماره تماس: ۳۳۸۴۱۳۴۳

مرکز شماره سه: رشت، گلسار، خیابان ۱۰۷، پلاک ۱۵- شماره تماس: ۳۲۱۲۹۶۶۵

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.