×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سید محمدجواد ابطحی - احمدی‌نژاد نمی‌خواهد راه انقلاب را ادامه دهد بلکه می‌خواهد در آرمان‌های انقلاب تجدیدنظر کند/ اظهارات احمدی‌نژاد در مخالفت با رهبری تعبیر می‌شود -

«سید محمدجواد ابطحی»، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: ادبیاتی که آقای احمدی‌نژاد انتخاب کرده ادبیات درستی نیست و باعث شده اظهارات و حرف های وی مخالفت با رهبری تعبیر شود.

وی مدعی شد: اصلاح‌طلبان بعد از جریان ۱۱ روز خانه‌نشینی گفتند فتنه موسوی را ول کنید؛ بچسبید به فتنه احمدی‌نژاد چون از اساس اصلاح‌طلبان دوست دارند کسی مقابل رهبری بایستد!

ابطحی همچنین تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد سعی نکرده در مورد این مباحث شفاف‌سازی کند و بعضی از جملات وی همانند این که «مردمسالاری یعنی رای مردم» ابهام برانگیز است چراکه آقای احمدی‌نژاد خود می‌داند رای مردم مقبولیت می آورد اما مشروعیت نمی‌آورد؛ اما دو پهلو صحبت کردن وی فضا را برای بهره‌برداری اصلاح‌طلبان مهیا کرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در این خصوص تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد باید هر چه سریع‌تر گفتمان و رویه صحبت خود را اصلاح کند وگرنه هرچه جلوتر برود، همه مخالفین وی و اصلاح‌طلبان این شیوه دو پهلو صحبت کردن او را مخالفت با رهبری تعبیر می‌کنند.

ابطحی تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد در گفت‌وگوهای مختلف خود از رهبری یاد می‌کند و اگر قصد تقابل داشت در مصاحبه اخیر عکس امام (ره) و رهبری بالای سر خود نمی‌گذاشت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره رویه رفتاری فعلی احمدی‌نژاد بیان کرد: احمدی‌نژاد سعی دارد مستقل از هر جریان سیاسی جلوه کند و بگوید چهره و هژمونی جدیدی آمده که رای توده مردم به خصوص محرومین را به دنبال خود دارد و می‌خواهد در انقلاب اصلاحات به عمل بیاورد. به این معنی که نمی‌خواهد انقلاب را ادامه دهد بلکه می‌خواهد در آرمان‌های انقلاب تجدیدنظر بکند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.