×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

آستانه اشرفیه - اعطای تسهیلات به شهرداری آستانه‌اشرفیه در خصوص خرید ماشین آلات عمرانی - آستانه‌اشرفیه

به گزارش «بامردم»، با تلاش و پیگیری های مهندس دانش شکیب شهردار آستانه اشرفیه همگام با ۱۳ شهرداری دیگر، به شهرداری آستانه اشرفیه در خصوص خرید ماشین آلات عمرانی مکانیکی (کامیون کمپرسی، بیل میکانیکی) تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

مسعود نصرتی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور از موافقت کارگروه ملی وام شهرداری ها با معرفی چهارده طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداری ها به بانک برای اعطای تسهیلات در بیست و دومین جلسه این کارگروه خبر داد.

مسعود نصرتی با اعلام خبر فوق گفت: در بیست و دومین جلسه کارگروه ملی وام شهرداری ها ۲۶ اسفند در راستای ایجاد منابع درآمدی برای اجرای پروژه های شهرداری ها در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل و پیشنهادهای استانها در خصوص اعطای تسهیلات به برخی پروژه های شهرداری ها بررسی شد.

وی افزود: اعضای کارگروه ملی وام شهرداری ها در این جلسه با معرفی چهارده طرح اقتصادی و درآمدزای تعدادی شهرداری در استان چهارمحال و بختیاری، استان خوزستان، استان گیلان، استان کردستان، استان مازندران ، استان آذربایجان غربی، استان خراسان جنوبی، استان لرستان و استان مرکزی به بانک برای اعطای تسهیلات در مجموع به مبلغ ۲۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال موافقت نمودند.

نصرتی همچنین از شهرداران خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها و مزیت‌های شهری و با اتخاذ راهکارهایی برای خلق مزیت‌ها و فرصت‌‌های جدید از این فرصت ایجاد شده برای ایجاد درآمد پایدار به منظور اجرای پروژه های شهری استفاده نمایند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه اظهار کرد: انتظار می رود کمیته های استانی نسبت به نظارت مستمر و مداوم در خصوص چگونگی پیشرفت فیزیکی هر مرحله از طرح های تصویب شده، در کنار شهرداریها حضور جدی داشته باشند و همانطورکه در شیوه نامه تسهیلات بدان اشاره شده تایید میزان پیشرفت پروژه برای واگذاری مراحل جدید تسهیلات مورد مطالبه می باشد.

وی همچنین متذکر شد: یکی از ضروریات اجرای طرح که می بایستی ابتدای شروع پروژه توسط شهرداری رعایت شود، نصب تابلو مشخصات کامل در حین اجراب پروژه می باشد.

شایان ذکر است کمیته ملی وام شهرداری ها با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی، معاون امور شهرداری ها،‌ مدیران‌کل دفاتر حراست و پدافندغیرعامل، مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل می شود.

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.