×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت - تعیین هفت نقطه نهایی برای چادر زدن و اقامت شبانه گردشگران نوروزی/ فعالیت اکیپ انضباط شهری در مناطق پنج گانه شهرداری رشت - رشت

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت در گفت و گویی اظهار کرد: امسال به توجه به تجربه سال های گذشته شاهد حضور گسترده تر مسافران نوروزی در گیلان و رشت خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری رشت نسبت به تعیین زیرساخت برای ساماندهی و اسکان مسافران نوروزی اقدام کرده است گفت: شهرداری رشت نسبت به برنامه ریزی و اطلاع رسانی نقاط گردشگری شهر رشت از طریق مختلف نظیر چاپ بروشور و تبلیغات محیطی در مبادی ورودی اقدام کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به تمایل بخش کوچکی از مسافران برای اقامت شبانه در چادر، بیان داشت: شهرداری رشت برای ساماندهی و اسکان مسافران برای نصب چادر و تامین امنیت آنان نقاطی را برای نصب چادر نظر گرفته است.

مقصودی ادامه داد: کمپینگ بوستان ملت در بلوار شهید انصاری، کمپینگ عینک در بلوار شهید افتخاری و پارک آسیاب حدفاصل میدان گیل و بلوار امام علی (ع) برای نصب چادر مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت ۴ مسجد حجتیه(النصر)، مسجد علی ابن ابی طالب(ع)، مسجد امام جواد(ع) و مسجد صادقیه برای اسکان مسافران درنظر گرفته شده است.

مقصودی تاکید کرد: همه هدف ما این است گردشگران در مکان های تعیین شده اقامت کنند تا امنیت آنان برقرار شده و سیمای شهری نیز مخدوش نشود.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت همچنین از تشکیل گروه های انضباط شهری در مناطق پنج گانه شهرداری خبر داد و گفت: به همکاران شهرداری اعلام شده است با رعایت آداب مهمان نوازی از نصب چادر در مکان های دیگر جلوگیری کرده و مسافران را به سمت جایگاه های تعیین شده هدایت می کنند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.