دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه استرس را از بدن خارج کنیم؟
    04 فروردین 1395 - 13:35
    شناسه : 1504
    1

    نتیجه کار سنگین روزانه، افزایش فشار در ماهیچه‌هایی مانند پسواس و نتیجه آن افزایش نگرانی و استرس در بدن خواهد بود. این ماهیچه بزرگترین ماهیچه بدن است و در اطراف ستون فقرات قرار دارد. به گزارش «با مردم»، به احتمال زیاد شما نیز تجربه استرس داشته‌اید. ما ساعات بسیاری را پشت رایانه، در خودرو و […]

    پ
    پ

    568619_704نتیجه کار سنگین روزانه، افزایش فشار در ماهیچه‌هایی مانند پسواس و نتیجه آن افزایش نگرانی و استرس در بدن خواهد بود. این ماهیچه بزرگترین ماهیچه بدن است و در اطراف ستون فقرات قرار دارد.

    به گزارش «با مردم»، به احتمال زیاد شما نیز تجربه استرس داشته‌اید. ما ساعات بسیاری را پشت رایانه، در خودرو و یا هواپیما سپری می‌کنیم و به خود اجازه استراحت و شادی نمی‌دهیم تا بدن از استرس و فشار راحت شود.

    چگونه استرس را از بدن خارج کنیم؟
    محققان آمریکایی اظهار کردند: نتیجه کار سنگین روزانه، افزایش فشار در ماهیچه‌هایی مانند پسواس و نتیجه آن افزایش نگرانی و استرس در بدن خواهد بود. این ماهیچه بزرگترین ماهیچه بدن است و در اطراف ستون فقرات قرار دارد.
    به دلیل اینکه این ماهیچه در واکنش‌های اولیه جسمی و عاطفی عکس‌العمل نشان می‌دهد سفتی در آن موجب ارسال سیگنال به مغز شده که بدن در خطر قرار دارد و نتیجه آن آزاد شدن آدرنالین و کاهش سیستم ایمنی بدن است برای کاهش خطر، این ماهیچه را در حالت کشش قرار دهید. شما می‌توانید به راحتی این ماهیچه را به مدت پنج دقیقه در وضعیت کشش قرار داده تا احساس بهتری را تجربه کنید.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.