×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

شورای شهر رشت - انتخاب شهردار رشت به‌روز پنج‌شنبه موکول شد - انتخاب شهردار رشت

سید امیرحسین علوی عصر امروز در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر رشت در ساختمان این شورا در خیابان سعدی با اشاره به ورود وزارت کشور به موضوع انتخاب شهردار رشت اظهار کرد: پیرو نامه‌ای از وزارت کشور و تماس مدیرکل امور شهری و روستایی قرار شد به‌منظور جلوگیری از هرگونه مشکل درروند انتخاب شهردار رشت این مهم با تأخیری چندروزه برگزار شود.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه پس از مشورت با همکاران شورایی این مهم را پذیرفتیم افزود: انجام این فرآیند با موافقت اعضای شورای رشت به جلسه فوق‌العاده روز پنج‌شنبه موکول شده است.

*دلایل وزارت کشور مبنی بر به تأخیر انداختن فرآیند انتخاب شهردار شفاف‌سازی شود

عضو شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دلایل وزارت کشور مبنی بر به تأخیر انداختن فرآیند انتخاب شهردار رشت شفاف‌سازی شود اظهار کرد: قرار است وزارت کشور طی این چند روز چه مباحثی را دراین‌باره با اعضای شورای رشت مطرح کند که خواستار به تأخیر افتادن روند انتخاب شهردار رشت شده است؟

رضا رسولی با تأکید بر اینکه اگر وزارت کشور در تلاش برای بهبود وضعیت پیرامون انتخاب شهردار رشت است این مبحث را می‌پذیریم افزود: در این شرایط این پیشنهاد را می‌پذیریم اما در غیرازاین باید مباحث شفاف‌تر مطرح شود.

*باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنیم

احمد رمضانپور عضو دیگر شورای رشت نیز با تأکید بر اینکه باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنیم اظهار کرد: دستوری که در جلسه امروز شورا پیرامون انتخاب شهردار رشت آمده با دستور رئیس‌جمهور نیز لغو شدنی نیست.

وی با تأکید بر اینکه سرپرست شهرداری رشت فردی با روحیات لطیف و مداراگر است اظهار کرد: فقدان شهردار در رشت موجب سو استفاده برخی از مدیران شهرداری شده و در جلسه آینده شورا علی بهارمست به‌عنوان سرپرست شهرداری باید جهت پاسخگویی به برخی از اتفاقات حضور پیدا کند.

*مدیران شهرداری رشت خون کارگران را می‌مکند

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مدیران شهرداری رشت مدیر نما هستند اظهار کرد: مدیران شهرداری رشت کاخ‌های آن‌چنانی در دهکده ساحلی دارند و به فکر کارگران این مجموعه نیستند.

محمدحسن علیپور با تأکید بر اینکه مدیران شهرداری رشت خون کارگران شهرداری را می‌مکند افزود: بنده به‌عنوان یک پاکبان رأی آورده و پدیده جهانی شدم و حالا انتظار دارم که مشکلات قشر کارگری این مجموعه برطرف شود.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری رشت به دنبال پُر کردن جیب‌هایشان هستند گفت: کارگران شهرداری رشت با دریافت حقوق یک‌میلیون و دویست هزارتومانی به‌سختی معیشت خود را می‌گذرانند.

طبق اعلام قبلی قرار بود که در جلسه امروز شهردار رشت انتخاب شود ولی مجدداً انتخاب شهردار به جلسه دیگری موکول شد.

بهراد ذاکری، رضا رسولی، فاطمه شیرزاد، سید امیرحسین علوی، محمدحسن عاقل منش، حجت جذب، محمدحسن علیپور، اسماعیل حاجی پور، احمد رمضانپور ازجمله اعضای شورای رشت در این جلسه بودند

منبع:فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.