×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نیکفر و میرغضنفری - وقتی فرماندار، نماینده آقای نماینده می‌شود / رسانه مخالف دولت لاهیجان، حامی این روزهای آقای فرماندار! - دولت

به گزارش «بامردم»، حمایت فرماندار لاهیجان از نماینده مخالف دولت در جلسات متعدد باعث شده این روزها تنش‌های جدیدی در این شهرستان ایجاد شود و برخی رسانه‌های مخالف دولت و مواجب بگیر هرآنچه را که دوست دارند در حمایت از نماینده دولت در شهرستان و تخریب حامیان دولت منتشر کنند.

فقط اندکی تامل در این رابطه، وضعیت سیاسی، اجتماعی و … این روزهای لاهیجان را به راحتی مشخص می کند.

وقتی فرماندار به اصطلاح اصلاح طلب لاهیجان، بار ها در جلسات متعدد به حمایت از نماینده مخالف دولت شهرستان می پردازد و در جلسه پیش از سفر ریاست جمهوری به این شهرستان در جمع فعالین سیاسی و در واکنش به انتقادات از نماینده، خود را نماینده نماینده معرفی می کند! دیگر عجیب نیست که رسانه مخالف دولتی که حتی در سفر رئیس جمهور به لاهیجان یک تنه با تخریب دولت و انتشار تراوشات ذهنیش خوراک رسانه های معاند را جور می کرد، به حمایت از آقای فرماندار و توهین به رسانه های شناسنامه دار و افراد حقیقی و حقوقی روی آورد.

عدم حضور اصلاح طلبان قدیمی و بسیاری از فعالین شاخص سیاسی شهرستان در جلسات آقای فرماندار نیز حکایت از وضعیت عجیب سیاسی این روزهای لاهیجان دارد.

البته موضوع اصلی و بیشتر انتقادات مربوط به مسائل سیاسی نیست، هنوز عملکرد شاخصی در طول این چند ماه از فرماندار جدید دیده نشده و او نیز همچون آقای نماینده به حضور میدانی، بازدیدهای گاه و بیگاه و انتشار تصاویری از این قبیل علاقه فراوانی دارد! هنوز از دستاوردها و نتایج این بازدیدها و حضور ها نیز اطلاعاتی در دسترس نیست.

وی که نسبت به تخریب افراد در فضای مجازی بی تفاوت بود، حال پس از یک انتقاد ساده از او در این فضا، در جلسه شورای اداری به انتقاد از انتقاد کنندگان روی آورد، این در حالی است که او بار ها گفته بود در فضای مجازی حضور ندارد و از انتقادات نیز به شدت استقبال می کند!

صد البته ناگفته نماند این واکنش و فضای حاکم موجب شد تا برخی مواجب بگیران از خانه های خویش بیرون آمده و با حضور در فرمانداری و پاتوق در آن به دنبال حواشی برای ایجاد تفرقه و تنش های جدید باشند.

بله آقای فرماندار، همانطور که فرمودید «مردم قاضی عملکرد ما هستند» امیدواریم عملکردتان به گونه ای باشد که نخست مردم راضی باشند و پس از آن نماینده مردم …

وضعیت این روزهای لاهیجان به گونه‌ای شده که گویی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، این شهرستان دو دستی تقدیم مخالفین دولت شده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.