پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هوشمندسازی ۸۶ کلاس درس در گیلان
    29 شهریور 1395 - 9:15
    شناسه : 15110
    0

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در راستای استفاده از آخرین فناوری های نوین ارتباطی امسال از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش ۸۶ کلاس درس در ۸۶ مدرسه هوشمند می شوند و تجهیزاتی مانند لپ تاپ، دیتا پروژکتور و پرده نمایش رایگان در اختیار این مدارس قرار می گیرد. به گزارش «بامردم»،  مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و […]

    پ
    پ

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در راستای استفاده از آخرین فناوری های نوین ارتباطی امسال از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش ۸۶ کلاس درس در ۸۶ مدرسه هوشمند می شوند و تجهیزاتی مانند لپ تاپ، دیتا پروژکتور و پرده نمایش رایگان در اختیار این مدارس قرار می گیرد.

    به گزارش «بامردم»،  مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس انجام شده است، اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد که از اسفند سال گذشته آغاز شده، آماده شروع سال تحصیلی جدید هستیم.

    وی با بیان اینکه ۳۷۵ هزار دانش آموز گیلانی با ۲۹ هزار و ۵۰۰ فرهنگی آماده آغاز فعالیت های تحصیلی در ۵۰۹۹ واحد آموزشی هستند، افزود: عدالت آموزشی در دور افتاده ترین مناطق استان به درستی توزیع شده است به طوریکه ۲۶۰ مدرسه استان گیلان با کمتر از ۱۰ دانش آموز به عرضه خدمات آموزشی اشتغال دارند.

    مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به آغاز اجرای سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش، گفت: مبنای حرکت آموزش و پرورش براساس سند تحول بنیادین است و تربیت انسان های انقلابی، مومن و متخصص در تراز نظام جمهوری اسلامی از اهداف این سند است.

    حاجتی تصریح کرد: آموزش و پرورش گیلان با دارا بودن بیش از یک میلیون مخاطب که سرمایه های خود را در اختیار ما گذاشته اند، نیازمند کمک همه اقشار است تا بتواند به وظایف خود بیش از پیش عمل کند.

    وی ضمن تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه در گیلان و ائمه جمعه سایر مناطق استان، استفاده از ظرفیت خانواده ها در کمک های مادی و معنوی و همچنین خیرین مدرسه ساز را در جهت اعتلای آموزش و پرورش ضروری خواند.

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ساماندهی نیروی انسانی را در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواند و یادآور شد: با استفاده از قابلیت های معلمان می توان به اجرای تام وظایف ذاتی آموزش و پرورش امیدوار بود.

    وی  تصریح کرد: در راستای استفاده از آخرین فناوری های نوین ارتباطی امسال از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش ۸۶ کلاس درس در ۸۶ مدرسه هوشمند می شوند و تجهیزاتی مانند لپ تاپ، دیتا پروژکتور و پرده نمایش رایگان در اختیار این مدارس قرار می گیرد.

     وی افزود: برای اجرای این طرح ۲۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است که با اجرای این طرح ۳۰۵۲ کلاس درس در گیلان هوشمند شده است.

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: هوشمندسازی مدارس از سال ۹۰ آغاز و تاکنون این طرح در ۲۳۳۳ مدرسه اجرا شده است./ایسنا

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.