×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از توقیف دو خودروی متخلف در استان با مجموع ۹۷ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده خبر داد.

به گزارش عصر سه شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به بامردم، سرهنگ مهیار رستگار بیان داشت: ماموران تیم گشت پاسگاه رشت – قزوین حین انجام وظیفه و برخورد با تخلفات در محور سراوان به فومن، یک دستگاه خودروی سواری پراید را به علت سرعت غیرمجاز متوقف کرده و مدارک راننده را مورد بررسی قرار می دهند.
وی افزود: در استعلام صورت گرفته مشخص شد که راننده خودروی مذکور با ارتکاب ۱۵۳ فقره تخلف، ۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده در پرونده خود دارد.
وی ادامه داد: بر این اساس خودرو برای سیر مراحل قانونی و تسویه حساب تخلفات معوقه، توقیف و به نزدیک ترین پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ رستگار همچنین گفت: ماموران تیم گشت پاسگاه جمال آباد لوشان حین انجام وظیفه و برخورد با تخلفات در محور آزادراه لوشان، یک دستگاه خودروی سواری زانتیا را به علت سرعت غیرمجاز متوقف کرده و مدارک آن را مورد بررسی قرار می دهند.
وی ادامه داد: در استعلام صورت گرفته مشخص شد که خودروی مذکور با ارتکاب ۱۰۱ فقره تخلف ، ۴۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد که بر این اساس خودرو جهت سیر مراحل قانونی و تسویه حساب تخلفات معوقه، توقیف و به نزدیک ترین پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ رستگار از تمامی رانندگان خواست تا با پرداخت بموقع جرایم خود، از تشدید مقدار جریمه و روی هم جمع شدن جرایم مختلف در طول زمان جلوگیری کنند.

انتهای پیام /

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.