×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

عصر امروز محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در لاکمه سر رودبنه برگزار شد.

به گزارش «بامردم»، به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی و حافظ قرآن کریم استاد عبدالصمد مرزوقی در لاکمه سر رودبنه برگزار شد.

بازدار اوقاف

حجت الاسلام مهدی بازدار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن در بخش رودبنه در گفت‌و‌گو با خبرنگار بامردم گفت: پیش از این متاسفانه در بخش رودبنه شاهد برگزاری مراسمی از سوی اداره اوقاف نبوده ایم اما از این پس در این بخش نیز همچون شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل برنامه‌هایی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با دهه کرامت در مساجد و بقعه های متبرکه شهرستان، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «همه آحاد جامعه باید با قرآن ارتباط برقرار کنند»، اقتضای زمان می‌طلبد در ایام دهه کرامت برنامه های قرآنی در بقعه ها برگزار شود و در آینده شاهد برگزاری برنامه‌های متعدد و متنوع دیگری خواهیم بود.

بازدار ادامه داد: به لطف خدا امروز توانستیم دو برنامه قرآنی را برگزار کنیم، در لاهیجان شاهد تجمع بزرگ حافظان قرآن کریم و دیدار با جامعه قرآنی بودیم و در این مکان هم برنامه‌ای تحت عنوان محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و بین المللی استاد ابراهیم تبسم چهره، استاد زیبایی و استاد عبدالصمد مرزوقی برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در پایان اظهار کرد: از مردم شریف رودبنه که در این مراسم حضور یافتند و از تمامی کسانی که برای برگزاری این مراسم تلاش کرده اند تشکر می‌کنیم.

به گزارش «بامردم»، عبدالصمد مرزوقی در سال ۱۳۵۵ در استان هرمزگان و جزیره کیش در یک خانواده مذهبی متولد شد، پدرش به‌علت علاقه شدیدی که به عبدالباسط محمد عبدالصمد، قاری معروف مصری داشت نام عبدالصمد را برایش برگزید گرچه همیشه در خانه به نام عبدالباسط صدا زده می‌شد.

وی در طول سال‌‌ها فعالیت قرآنی خود بیش از ۴۰ عنوان برتر اول، دوم، و سومی در سطح کشوری، منطقه‌ای و استانی را در کارنامه خود دارد، که از شاخص‌ترین و مهم‌ترین آنها می‌توان به کسب مقام دومی مسابقات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۵ و در دوره خدمت سربازی، کسب سه مقام اول در سطح مسابقات مناطق آزاد کشور و بیش از ۱۰ عنوان نخست در سطح استان هرمزگان اشاره کرد.


برای دریافت صوت قرائت استاد عبدالصمد مرزوقی در لاکمه سر رودبنه کلیک کنید(سوره های انفال، مائده و بقره)


  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.