×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جلسه تصمیم گیری روند اجرائی تقاطع غیر هم‌سطح میدان گیل با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیر کل راه و شهرسازی گیلان، فرماندار لاهیجان، نماینده شهرستان در مجلس و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در ابتدای این نشست با اشاره به تقاضا و فشار مردمی برای ساخت تقاطع غیر همسطع میدان گیل، گفت: برای این پروژه ۲۲ میلیارد تومان اعتبار ثبت شده بود که هم اکنون به دلیل تاخیر و دیرکرد در روند اجرائی پروژه، برای تکمیل طرح ۵۰ میلیار تومان اعتبار نیازمندیم.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی می‌بایست تصمیم اساسی بگیرد چرا که فصل الخطاب همه وزارت راه است و از آنجایی که مردم به مدیران کشوری دسترسی ندارند به ما مراجعه می‌کنند.

اجرای تقاطع غیر همسطح میدان گیل موجب بازگشایی گره ترافیکی شرق گیلان خواهد شد

وی با بیان اینکه  اجرای این پروژه موجب بازگشایی گره ترافیکی شرق گیلان در این مسیر خواهد شد، ادامه داد: از روزی که فرماندار شهرستان لاهیجان شده ام بیشترین مراجعات و درخواست های مردم مربوط به تقاطع غیر همسطح میدان گیل بوده است، تکمیل این پروژه باعث رفع مشکل ترافیک به خصوص در ایام تعطیلات و ورود مسافران خواهد شد.

یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید حل مشکلات مردم است

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه توسط دولت تدبیر و امید پروژه های خوبی در شهرستان انجام شده، اظهار کرد: یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید حل مشکلات مردم است و اجرا و تکمیل این پروژه نیز در راستای همین سیاست خواهد بود.

وی افزود: این پروژه با گذشت بیش از ۱۵ ماه از آغاز آن تا کنون فقط ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که برای آن بیش از یک میلیارد تومان بدون محاسبه ی تجهیز کارگاه توسط پیمانکار هزینه شده و هنوز پولی را نیز دریافت نکرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی: برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح مشکلاتی وجود دارد/ به شخصه موضوع را با حساسیت پی‌گیری خواهم کرد

در ادامه این نشست دکتر علیرضا محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: همانطور که بیان شد برای احداث این تقاطع غیر همسطح به ۵۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است و اندکی برای ما مشکل تخصیص بودجه وجود دارد.

وی با بیان اینکه پروژه های بسیاری را در کشور در دست ساخت و تکمیل داریم، گفت: برای اجرای این پروژه تقاطع غیر همسطح نیز مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود و قطعا به شخصه موضوع را با حساسیت پی‌گیری خواهم کرد.

 نماینده مردم لاهیجان در مجلس: عمده تردد شرق گیلان از لاهیجان است/ تعداد تصادفات در میدان گیل زیاد است

دکتر ذبیح ا… نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه عمده تردد شرق گیلان از لاهیجان و این مسیر است، اظهار کرد: در ایام تعطیلات مردم با مشکل ترافیک رو به رو هستند و تعداد تصادفات نیز در میدان گیل زیاد است.

وی افزود: همچنین محور سیاهکل به بازکیاگوراب نیز به یک معضل تبدیل شده که اگر حل نشود گره ترافیکی این مسیر نیز بسیار زیاد خواهد شد.

در انتهای جلسه قرار شد تا جلسه ای در تهران با حضور فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس، معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران کشوری برگزار شود.

شایان ذکر است بعد از این نشست حاضرین در جلسه از محل احداث تقاطع غیر همسطح میدان گیل بازدید کردند.

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.