شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پنج مزاحم تلگرامی در رشت دستگیر شدند
    06 مهر 1395 - 20:25
    شناسه : 15776
    0

    رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری پنج مزاحم در نرم افزار پیام رسان تلگرام در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شش نفر از شهروندان گیلانی […]

    پ
    پ

    رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری پنج مزاحم در نرم افزار پیام رسان تلگرام در شهرستان رشت خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شش نفر از شهروندان گیلانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان از طریق تلگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی، پنج مزاحم تلگرامی که همگی مرد بودند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم آنها را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.
    سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: متهمان با توجه به ادله دیجیتال کشف شده به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و هدف خویش را از این کار تسویه حساب شخصی و انتقام جویی عنوان کردند.
    رئیس پلیس فتا ادامه داد: متهمان 41، 36، 31و 21 ساله که همگی اهل و ساکن رشت بودند، برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.
    وی با بیان اینکه حفظ حریم خصوصی افراد خط قرمز پلیس فتاست، گفت: کسی که این حریم را از طریق پیام رسان های موبایلی یا فضای مجازی نقض کند؛ با برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس فتا مواجه خواهد شد.
    سرهنگ محمدخانی به شهروندان توصیه کرد که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.irگزارش دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.