شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از خدمات شایسته استاندار قدردانی می کنم
    07 مهر 1395 - 19:46
    شناسه : 15800
    0

    نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: از خدمات شایسته استاندار گیلان، قدردانی و تشکر می کنم. به گزارش «بامردم»، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح همزمان و متمرکز چند طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی، عمرانی و خدماتی در شهرستان رودسر بیان کرد: از استاندار انقلابی، متعهد و پرتلاش که […]

    پ
    پ

    نماینده رودسر

    نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: از خدمات شایسته استاندار گیلان، قدردانی و تشکر می کنم.

    به گزارش «بامردم»، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح همزمان و متمرکز چند طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی، عمرانی و خدماتی در شهرستان رودسر بیان کرد: از استاندار انقلابی، متعهد و پرتلاش که با حضور مستمر در رودسر و املش، بارقه امید را در دل مردم زنده نگه می دارد و با خدمات شایسته موجب خوشحالی مردم می شود، تشکر می کنم.
    وی ادامه داد: زمانی که محمدعلی نجفی بعنوان استاندار گیلان انتخاب شد، بسیار خرسند شدم چون او تعصب خاصی به توسعه و عمران استان دارد.
    عباسی همچنین در بخش دیگری از سخنانش، از نصب دستگاه سی تی اسکن طی ماه آینده در بیمارستان شهید انصاری رودسر خبر داد و گفت: از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز لازم در این زمینه گرفته شده است.
    وی بر لزوم استقرار پزشک متخصص مغز و اعصاب در این شهرستان نیز تاکید و اضافه کرد: انتظار داریم علاوه بر این، بخش تروما بیمارستان رودسر هم فعال شود.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم در این مراسم با بیان اینکه کسانی که در کار خیر مشارکت می کنند، باقیات و صالحات برای خود بر جای می گذارند، گفت: اگر امروز شاهدیم که چنین کارهای ارزشمندی به همت این بزرگواران در این شهرستان انجام شده، در حقیقت نمادی از شکرگزاری به درگاه الهی است و بطور قطع شما مردم قدردان هستید.
    شاهرخ یوسف زاده با بیان اینکه ساخت بیمارستان شهید انصاری در مکان فعلی مناسب نبود، افزود: اما امروز این بیمارستان، منشأ خدمات ارزشمندی است.
    وی ادامه داد: شاید در توان برنامه ریزی دولت، ساخت بیمارستان در این شهرستان نباشد اما از خیرین می خواهیم برای ساخت بیمارستان جدید در رودسر پیشگام باشند.
    بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار گیلان در پایان این مراسم با حضور در بیمارستان شهید انصاری رودسر، بخش ICU این بیمارستان را افتتاح کرد. وی همچنین با حضور در روستای بازرگان محله بخش مرکزی رودسر، یک سالن ورزشی و یک واحد آموزشی را افتتاح کرد.
    شرکت بین المللی طلیعه عمار چندین پروژه شامل بخش ICU بیمارستان شهید انصاری رودسر، سالن ورزشی پاسدار شهید نصرالله اکبر پور در بازرگان محله، بازسازی دبیرستان دخترانه شهدای بازرگان محله، اصلاح و تقویت شبکه برق بازرگان محله، آسفالت روستای بازرگان محله، احداث یک دهنه پل و چند طرح دیگر در مجموع با ۱۰ پروژه با سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریال را انجام داده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.