شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بمباران ارتش عراق از سوی جنگنده‌های آمریکایی
    08 فروردین 1395 - 0:20
    شناسه : 1998
    1

    آمریکا ارتش عراق را بمباران کرد که در جریان آن 30 نیروی عراقی کشته شدند. به گزارش خبرگزاری «با مردم» به نقل از خبرگزاری المعلومه ؛ منابع عراقی اعلام کردند جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی ضد داعش بخشی از نیروهای ارتش عراق را در شمال عراق بمباران کرد و 30 نیروی عراقی را کشت. منابع رسانه‌ای در عراق […]

    پ
    پ
    4309718_296آمریکا ارتش عراق را بمباران کرد که در جریان آن 30 نیروی عراقی کشته شدند.
    به گزارش خبرگزاری «با مردم» به نقل از خبرگزاری المعلومه ؛ منابع عراقی اعلام کردند جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی ضد داعش بخشی از نیروهای ارتش عراق را در شمال عراق بمباران کرد و 30 نیروی عراقی را کشت.
    منابع رسانه‌ای در عراق می‌گویند که جنگنده‌های وابسته به ائتلاف آمریکا موسوم به ائتلاف ضد داعش، بخشی از نیروهای ارتش عراق را در شمال این کشور بمباران کردند.
    یک نظامی عراق در لشگر 91 ارتش در این باره اظهار داشت: جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی دسته‌ای از نیروهای ارتش عراق را اشتباها در نزدیکی روستای خرابردان در غرب مخمور بمباران کردند.
    این بمباران به شهادت 30 سرباز عراقی و همچنین فرمانده دسته منجر شد و همچنین پا و دست فرمانده یکی از گروه‌های وابسته به ارتش قطع شد.
    تاکنون جنگنده‌های ائتلاف آمریکا چندین بار نیروهای عراقی را در نقاط مختلف بمباران کرده‌اند و هربار ادعا کرده‌اند که به اشتباه بمباران شده است.
    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.