سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41417 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری پنج مزاحم تلگرامی در رشت
    09 مهر 1395 - 13:15
    شناسه : 20328
    0

    پنج تن از مزاحمان تلگرامی در شهرستان رشت ، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمدخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شش نفر از شهروندان گیلانی مبنی […]

    پ
    پ

    پنج تن از مزاحمان تلگرامی در شهرستان رشت ، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمدخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شش نفر از شهروندان گیلانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان از طریق تلگرام، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

    سرهنگ محمدخانی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی 5 مزاحم تلگرامی را که جملگی مرد بودند شناسایی با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم آنها را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

    وی اظهار داشت: متهمان با توجه به ادله دیجیتال کشف شده به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و هدف خود را از این کار تسویه حساب شخصی و انتقام جویی عنوان کردند.

    رئیس پلیس فتا ادامه داد: متهمان که 41، 36، 31و 21 ساله جملگی اهل و ساکن رشت بودند جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.

    انتهای پیام/م

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.