چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف ۷کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان غیربومی در لاهیجان
    12 مهر 1395 - 18:13
    شناسه : 20502
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری دونفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف هفت کیلوگرم تریاک دراین شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»،سرهنگ پاسدار محمود قاسمی با اعلام خبر اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدرشهرستان، درپی کسب اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر فعالیت یک باند سوداگرمرگ،جابجایی و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع […]

    پ
    پ

    سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان (1)

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری دونفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف هفت کیلوگرم تریاک دراین شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»،سرهنگ پاسدار محمود قاسمی با اعلام خبر اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدرشهرستان، درپی کسب اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر فعالیت یک باند سوداگرمرگ،جابجایی و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی افزود: ماموران این یگان در تحقیقات تکمیلی موفق شدند، مشخصات خودرو و محدوده فعالیت قاچاقچیان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه خودرو را توقیف و متهمان را دستگیر نمایند.

    سرهنگ قاسمی در ادامه افزود: قاچاقچیان به هویت های «ح-ف» ۴۵ساله و «م-ک» ۴۴ساله که هردو اهل کرمانشاه و ساکن کرج بوده، پس از دستگیری به همراه خودروی پژو ۲۰۶ که متعلق به آنان بوده، به یگان دلالت داده شدند و در بررسی از خودرو مقدار ۷کیلوگرم تریاک کشف و ضبط گردید.

    وی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: امروز مواد مخدر به عنوان یک معضل بزرگ، زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است که شهروندان نیز در راه مبارزه با این پدیده شوم می توانند یاری رسان پلیس باشند.

    منبع: لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.