×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo_2016-10-04_12-44-37-768x612

سخنگوی شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان رودسر گفت: ملتهب ساختن و برهم زدن آرامش موجود در فضای سیاسی و اجتماعی شهرستانهای رودسر و املش شایسته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیست.

به گزارش «بامردم»، ادریس سالاری با اشاره به ساختار شورای مشورتی، تاکید کرد: شورای مشورتی اصلاح طلبان شکل جبهه ای داشته و همه گرایش ها و جریانات درون جبهه اصلاحات را شامل می شود. چارچوب، خط مشی و سیاست های شورای مشورتی اصلاح طلبان رودسر در سطح ملی به شورای عالی سیاستگزاری اصلاح طلبان به ریاست آقای دکتر عارف و در سطح استان نیز به شورای اصلاح طلبان استان متصل است و همه احزاب و افراد اصلاح طلب در سطح شهرستان اعضای آن محسوب می شوند. این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان شهرستان رودسر خود را فرزندان امام و رهبری قلمداد می کنند، افزود: متاسفانه عده ای از افراد که تامین منافع شخصی و محفلی شان در گرو حذف رقیب سیاسی می باشد تلاش می کنند با ملتهب ساختن فضای آرامی امنیتی و سیاسی منطقه، ایثارگرترین و وفادارترین نیروهای سیاسی شهرستان رودسر به نظام و انقلاب را با برچسب های غیر واقعی و نامناسب از عرصه خدمتگزاری و دفاع از دولت و منافع ملی بازدارند.
سالاری خاطرنشان ساخت: یکی از وظایفی که شورای مشورتی اصلاح طلبان طی ۲ سال اخیر برای خود در منطقه تعریف نموده است، نظارت دائمی بر عملکرد و رفتارهای مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس بوده که این امر متاسفانه خوشایند برخی از افراد از جمله نماینده مردم محترم در مجلس نیست و رصد عملکرد و اقدامات خود توسط جریان اصلاحات را برنمی تابد. به همین خاطر آرامش خود را از دست داده و ادعاهایی را مطرح می نمایند که دور از شان و منزلت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی است. سخنگوی شورای مشورتی اصلاح طلبان رودسر ادامه داد: به عنوان عضوی کوچک از مجموعه بزرگ اصلاح طلبان شهرستانهای رودسر و املش به ایشان توصیه می کنیم به جای ایجاد چالش های سیاسی بیهوده و جار و جنجال های رسانه ای انرژی و وقت خود را صرف پرداختن به وظایف ذاتی و قانونی نمایندگی مجلس کنند. اگر ایشان علاقه مند است اعضای ستاد انتخاباتی خود را در پست های مدیریتی شهرستان بر دولت تدبیر و امید تحمیل کند این انتظار را هم باید داشته باشد که اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهرستان گزارش اقدامات وی را به افکار عمومی انتقال دهند، این نکته نیز دارای اهمیت است وظیفه نماینده نظارت بر مدیران است نه تلاش برای انتصاب نیروهای ستادی خود که متاسفانه در بسیاری از نمایندگان مجالس ایران مشاهده می کنیم.
سالاری گفت: البته برای مجموعه اصلاح طلبان شهرستانهای رودسر و املش قابل فهم است که برخی از این افراد و محافل فعالیت شورای مشورتی برای انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری اردیبهشت ۹۶ را در جهت ناکام ماندن خود و افراد نزدیک به محفلشان ارزیابی می کنند و بخش زیادی از این چالش غیرقابل پذیرش به دلیل این است که خود را بازنده دو انتخابات پیش رو می دانند و به جای تلاش برای خدمتگزاری به همه اقشار مردم و نه فقط طرفداران و بستگانشان، تمام انرژی خود را صرف حذف رقیب جدی و موثر در عرصه سیاسی و اجتماعی می کنند، هرچند متاسفانه دخالت های نابجا و بیرونی موجب شده که طبق آمار قابل دسترس بیش از ۸۰درصد نیروهای دولتی از دولت سابق باشند. وی در پایان ضمن تشکر از اقدامات مدیریت ارشد شهرستان و استان در جهت توسعه و آبادانی رودسر و املش و ایجاد فضای حمایتی از دولت، گفت: از بزرگان شهرستان از جمله ائمه بزرگوار جمعه و معتمدان منطقه درخواست می کنم در جهت وفاق و همدلی بین نیروهای انقلاب و نظام وارد عمل شده و تلاش نمایند همه نیروها در جهت خدمت به مردم بسیج گردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.