×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر

فرماندار لاهیجان گفت: مراسم تشیع پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روز دو شنبه ۱۹ مهر مصادف با هشتم محرم در لاهیجان برگزار خواهد شد.

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه هماهنگی مراسم عاشوراییان و تشیع جنازه شهدای گمنام، اظهار کرد: در دهه اول ماه محرم شاهد تشیع پیکر پاک شهدای گمنام و خاک سپاری آن‌ها در حاشیه استخر خواهیم بود که می‌بایست این برنامه بسیار با شکوه برگزار شود و همچنین احتمالا شاهد برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان نیز در این ایام در شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: در برگزاری هر دو برنامه، ستاد بزرگداشت باید به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کند و تمامی تجهیزات و امکانات برای اجرای این برنامه ها مهیا شود تا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای پوشش این برنامه ها با مشکل مواجه نشود.

احمدی با تاکید بر اطلاع رسانی وسیع این برنامه های معنوی، گفت: همه عزیزان به خصوص بخشداران می بایست به کمک دهیاران در همه روستا ها اطلاع رسانی کنند تا خدای ناکرده مردمان ساکن روستاها از این گله مند نشوند که به دلیل عدم اطلاع نتوانسته اند در این مراسم های معنوی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه ارگان ها و نهاد ها می بایست برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم ها تلاش کنند، افزود: نیرو های امنیتی برای خفظ امنیت و برقراری نظم این مراسم ها برنامه ریزی کنند و اداره تبلیغات اسلامی برنامه ریزی های لازم در خصوص اطلاع رسانی و هماهنگی دسته جات در این مراسم ها انجام دهد.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه مراسم تشیع پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روز دو شنبه ۱۹ مهر مصادف با هشتم محرم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم ساعت ۹:۳۰ صبح در محل مسجد جامع آغاز می ‌ود و از همین جا از همه شهرموندان فیهم شهرستان لاهیجان دعوت می کنم تا در این مراسم حضور یافته و یاد و خاطره این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس را گرامی دارند.

احمدی در پایان گفت: خاکسپاری شهدا در شهرستان ارزش معنوی و فرهنگی بسیاری دارد و به طور قطع برکت حضور این شهدا در شهرستان قابل مشاهده خواهد بود.

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.