سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وقتی کارمندان بانک حامی کارگران پاکبان رشتی را کتک می زنند!/ارائه خدمات بانکی مشت و لگد برای کارگران!
    15 مهر 1395 - 0:15
    شناسه : 20671
    0

    کارمندان این بانک با گستاخی و توهین کارگر زحمت کش شهردرای و سرپرست پسماند منطقه را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند به طوری که اورژانس آنان را به بیمارستان منتقل می نماید. به گزارش «بامردم»، ظهر امروز کارمندان بانک رفاه کارگران!!!! شعبه خیابان امام(ره) شهر رشت بعلت عدم رعایت ساعت بیرون گذاشتن […]

    پ
    پ

    کارمندان این بانک با گستاخی و توهین کارگر زحمت کش شهردرای و سرپرست پسماند منطقه را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند به طوری که اورژانس آنان را به بیمارستان منتقل می نماید.

    به گزارش «بامردم»، ظهر امروز کارمندان بانک رفاه کارگران!!!! شعبه خیابان امام(ره) شهر رشت بعلت عدم رعایت ساعت بیرون گذاشتن زباله در خیابان، با یاداوری  محترمانه پاکبان زحمت کش این شهر مواجه می شوند که کارمندان این بانک با گستاخی و توهین کارگر زحمت کش شهردرای و سرپرست پسماند منطقه را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند به طوری که اورژانس آنان را به بیمارستان منتقل می نماید.
    حال باید در وصف این کارمندان بانک حامی کارگران که از حقوق های همین زحمات کشان  در سرکار مشغول بوده و زندگی خود را میگذرانند و درماه عزاداری سرور و سالار شهیدان مانند اشقیای دشت کربلا بر سر کارگران مظلوم و بی دفاع حمله ور شده  و زیر ثم های خود لگد مال کرده اند چه گفت؟!
    تشبیه حادثه امروز رشت با حوادث روز عاشورا خالی از لطف نیست و احوالات بانک رفاه کارگران در این روزها با دریافت حقوق ماهیانه ۲۳۰ میلیونی مدیرعامل سابق و لگد مال کردن کارگران مظلوم توسط کارمندان یک شعبه اش در رشت دیددنی و شنیدنی است که چه زیبا حق کارگران مظلوم را ادا می کنند!!
    سرپرست بانک رفاه کارگران گیلان و مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور علاوه بر عذرخواهی از مردم رشت و جامعه کارگری استان، باید کارمندان خاطی  شعبه خیابان امام رشت را به اشد مجازات خود برسانند .
    این خبرگزاری بر اساس وظیفه ذاتی حمایت از حقوق کارگران و سایر رسانه های انسان دوست تا عذرخواهی مدیران این بانک و برخورد با این کارمندان درنده که حیثیت تمامی کارکنان خدوم و زحمت کش این بانک را زیر سوال برده اند، از مواضع کارگران مظلوم و پاکبانان شهر باران دفاع کرده و تا آخرین لحضه به ثمر نشستن مجازات عوامل این اقدام شنیع به پیگیری های خود در سطح ملی و استان ادامه خواهد داد.
    قطعاً از استاندار محترم و نمایندگان مجلس و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان خانه کارگر گیلان نیز انتظار می رود واکنش مناسبی نسبت به احقاق حقوق کارگران و تکریم جایگاهشان معمول دارند.

    ایلنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.