×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

4313227_408با مردم : سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل مشکلاتی که در طرح زوج و فرد برای عده ای از شهروندان ایجاد شده این طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی طرح  LEZ اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که در طرح زوج و فرد برای عده ای از شهروندان ایجاد شده این طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه شبکه حمل و نقل عمومی کامل نیست و همه به صورت مساوی و یکسان به این شبکه دسترسی ندارند، افزود: به همین منظور برخی از شهروندان برای ورود به محدوده طرح ترافیک و یا مراجعه به بیمارستان ها و رساندن افراد بیمار که بعضا نمی توانند از وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنند، مشکل پیدا می کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طرح  LEZ ارائه شده در اصل به دنبال حل برخی از این مشکلات است، تصریح کرد: همیشه قبل از تبدیل کردن یک طرح به قانون باید بر روی مدل های علمی آن و استفاده از تجارب سایر کشورها و همچنین جامع بودن طرح از نظر علمی مطالعه کرده و به شکل پایلوت به مرحله اجرا رساند.
تقی پور با بیان اینکه این امر باعث می شود که دچار سعی و خطا نشویم اضافه کرد: با مطالعه دقیق در خصوص یک طرح دیگر دچار مشکلات عدیده نخواهیم شد.
وی با تأکید بر اینکه امروز پیشرفت های فناورانه در دنیا این امکان را داده که ما هر طرحی را قبل از اجرایی شدن از ابعاد مختلف فنی اقتصادی شبیه سازی و مورد مطالعه قرار دهیم، گفت: بعد از گرفتن پاسخ های درست در خصوص بررسی قانونی یک طرح می توان را به تصویب رساند.
باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/

برچسب ها : , , , , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.