×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان (1)

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری سارقان حرفه ای کارخانجات برنجکوبی لاهیجان با ۶ فقره سرقت خبر داد

به گزارش «لاهیجان»، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت برنج و شلتوک از کارخانجات برنجکوبی در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از بررسی و پیگیری دقیق سرقت ها و با انجام تحقیقات نامحسوس و کارهای فنی اطلاعاتی موفق شدند، سارقان را که با یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید اقدام به سرقت می نمودند شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه راهی زندان شدند، تصریح کرد : سارقان ۳۴ و ۵۱ ساله ساکن و اهل زیباکنار و کوچصفهان در مخفیگاهشان دستگیر و خودروی پژو پارسی که با آن اقدام به سرقت می نمودند نیز کشف و به همراه متهمین جهت تحقیقات تکمیلی به مقر آگاهی شهرستان دلالت گردیدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمین در بازجویی فنی و پلیس به ۶فقره سرقت از کارخانه جات برنجکوبی شهرستان لاهیجان اعتراف کردند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمین با تشکل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار وثیقه راهی زندان شدند از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.