×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون عمرانی فرمانداری رشت گفت: اطلاعات حاصل از سرشماری در برنامه ریزی جامعه شهری و روستایی دارای جایگاهی غیر قابل انکار است.

به گزارش «بامردم»، مهندس منا ابروفراخ، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر اهمیت سرشماری نفوس و مسکن، اظهار کرد: اطلاعات حاصل از سرشماری در برنامه ریزی و مدیریت مطلوب جامعه شهری و روستایی، کلیدی و دارای جایگاهی غیر قابل انکار است.

وی افزود: هم اکنون فاز اینترنتی این طرح مهم و ملی با مشارکت مردم و همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف در سطح شهرستان رشت در حال انجام است و مشارکت حداکثری شهروندان در این پروژه عظیم، نقش به سزایی در افزایش کیفیت نتایج سرشماری و همچنین کاهش هزینه‌های اجرایی آن به عنوان یک شیوه کارآمد، برای ارائه تصویری واقعی از وضعیت کنونی و پیش بینی‌های لازم جهت تامین داده‌های مورد نیاز برای نیل به اهداف توسعه، خواهد داشت.

وی با توجه به تمدید چند روزه مهلت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری، گفت: با توجه به تمدید زمان ثبت نام اینترنتی تا امروز، ۲۷ مهرماه انتظار می‌رود با مشارکت گسترده مردم شهرستان رشت نیل به اهداف برنامه ریزی، هرچه بیشتر فراهم گردد.

ابروفراخ یادآور شد: با توجه به استقبال پرشور مردم طی روزهای باقی مانده چادرها و مکان‌های رایگان برای اجرای سرشماری در سطح شهرها افزایش یافته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.