چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دیدار مردم و مسئولین با حضور فرماندار و مسئولان ادارات لاهیجان
    27 مهر 1395 - 21:09
    شناسه : 21964
    0

    دیدار عمومی مردم و مسئولین با حضور فرماندار و مسئولان ادارات لاهیجان در مسجد جامع شهرستان لاهیجان برگزار  شد. به گزارش «بامردم»، این هفته ملاقات عمومی روز سه شنبه مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان لاهیجان بجای ادارات مربوطه در مسجد جامع این شهر برگزار شد و مراجعه کنندگان در دسترسی راحت تر با […]

    پ
    پ

    دیدار عمومی مردم و مسئولین با حضور فرماندار و مسئولان ادارات لاهیجان در مسجد جامع شهرستان لاهیجان برگزار  شد.

    به گزارش «بامردم»، این هفته ملاقات عمومی روز سه شنبه مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان لاهیجان بجای ادارات مربوطه در مسجد جامع این شهر برگزار شد و مراجعه کنندگان در دسترسی راحت تر با مدیران، مشکلات و مسایل خود را مطرح کردند. 

    در اقدامی شایسته ملاقات مردمی این هفته شهرستان لاهیجان با حضور فرماندار و مسئولان ادارات و نهادها ساعت ۹ صبح سه شنبه 27 مهرماه سال 1395 در مسجد جامع این شهرستان برگزار و با اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسید.

    در این دیدار عمومی، حدود 200 نفر از مردم فهیم لاهیجان با حضور در مسجد جامع این شهرستان با مسئولین در این روز ملاقات کرده و مشکلات و پیشنهادات و … خود را حضوری بیان کردند.

    گفتنی است، درخواست شغل، تسهیلات بانکی، حل مشکلات اداری، درمانی، پزشکی، خدمات شهری، دامداری، کشاورزی و… عمده ترین مشکلاتی بودند که توسط مردم و اهالی مطرح شد و هر کدام از مسئولین پاسخهای لازم را ارائه دادند.

    فرماندار لاهیجان در پایان این دیدار گفت: بطور معمول روزهای سه شنبه هر هفته مدیران در ادارات با اقشار مختلف مردم ملاقات عمومی دارند و مردم به جهت رسیدگی به کارهایشان و حل مشکلاتشان به دستگاه های دولتی و فرمانداری مراجعه می کنند ولی این هفته به جهت دسترسی آسانتر به همه مدیران، این ملاقات عمومی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
    سید محمد احمدی افزود: ضرورت دیدیم در این مقطع تمام مدیران در یک مکان جمع شوند و با لغو ماموریت ها و مرخصی ها، توانستند در جمع مردم حضور یابند و نسبت به رفع مشکلات مراجعه کنندگان اقدام کنند.
    وی خاطرنشان کرد: در این ملاقات به مسایل و مشکلات حدود 200مراجعه کننده رسیدگی شد و در این دیدار مستقیم با مردم، تمام مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای تامین شهرستان نیز حضور داشتند.
    وی در باره نوع مشکلات مطرح شده دراین ملاقات عمومی اظهار داشت: بعضی مسایل به زیرساخت های شهری و بعضی نیز به زیرساخت های روستایی بر می گردد و این شهرستان به یک اراده جمعی نیاز دارد و این اراده جمعی با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداری و همه دستگاه ها و امام جمعه این شهر بوجود خواهد آمد.
    احمدی ادامه داد: می کوشیم بتوانیم زیرساخت هایی که هنوز انجام نشده مانند شن ریزی و آسفالت راه روستایی و زیرساخت های شهری و مشکلاتی نظیر آب و برق توسط همه دستگاه های خدماتی ، مدیریتی و شهرداری ها بویژه شهرداری لاهیجان حل شوند.
    وی بخشی از این مشکلات را به موضوع برق مرتبط دانست و گفت: فرسودگی در شبکه برق این شهرستان از جمله مشکلاتی است که در حال پیگیری و رفع آن هستیم .
    وی یادآور شد: با اراده و پشتکاری که در مدیران شهرستان وجود دارد، قصد داریم مشکلات را شناسایی و طی یک برنامه منسجم و اصولی برای رفع آنها اقدام کنیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان در پایان از تمامی مسئولین ادارات و نهاد ها به خاطر حضور در این برنامه و پاسخگویی به مشکلات و پیشنهادات و انتقادات مردم تقدیر و تشکر کرد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.