پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لزوم آمادگی برای مواجهه با بحران های احتمالی
    28 مهر 1395 - 19:58
    شناسه : 22122
    0

     اولین جلسه مدیریت بحران به منظور آمادگی مقابله  با شرایط بحرانی با حضور اعضای کمیته بحران به ریاست مهندس ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد. به گزارش «بامردم»، در ابتدای این جلسه مهندس ظهیری با عنایت به شروع فصل سرد و لزوم توجه به نگهداری تأسیسات برای برقراری جریان گاز، بر توجه […]

    پ
    پ

    727524

     اولین جلسه مدیریت بحران به منظور آمادگی مقابله  با شرایط بحرانی با حضور اعضای کمیته بحران به ریاست مهندس ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، در ابتدای این جلسه مهندس ظهیری با عنایت به شروع فصل سرد و لزوم توجه به نگهداری تأسیسات برای برقراری جریان گاز، بر توجه مردم و هم استانیان عزیز بر رعایت نکات ایمنی و بازرسی از مسیر دودکشها و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد تأکید کردند.

    در ادامه آقای مهندس اکبر معاون محترم بهره برداری در خصوص موارد مطروحه در جلسه برگزار شده در مازندران توضیحاتی را ارائه نمودند و سپس آقای شکورنیا رئیس HSE و دبیر کمیته مدیریت بحران با اعلام برگزاری مانورهای مختلف برای آمادگی در فصل سرما، در خصوص حضور در مانور مازندران به عنوان استان معین مطالبی را ارائه کردند.

    سپس در خصوص برقراری خطوط تلفن و سیستمهای مخابراتی و ماشین آلات حمل و نقل و ترابری و برنامه ریزی برای ساماندهی و پایش نیروها و سازمان های معین از  جمله سازمان نظام مهندسی، پیمانکاران خانگی و نیرو های بسیج هماهنگی های لازم بعمل آمد.

    مهندس ظهیری با اشاره به شناسایی و تشکیل تیم های لازم برای حضور مؤثر و فعال در مانوری که در آینده در استان مازندران انجام می شود، درخصوص برنامه ریزی لازم و اطلاع رسانی و پوشش خوب آن تأکید کرد.

    ایشان همچنین با اشاره به اجرای 9.5 کیلومتر خط انتقال 40 اینچ گاز در محور رشت-سنگر برای انتقال گاز بیشتر به غرب مازندران، خواستار همکاری همه جانبه جهت رفع موانع برای تسهیل در اجرای پروژه شدند تا این خط انتقال به موقع به بهره برداری برسد.

    در پایان مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به توانمندی کشور و شرکت گاز درخصوص استخراج و پالایش گاز، خاطرنشان ساخت ان شاءالله امسال نیز با کمبود گاز مواجه نخواهیم بود ولی لازم است رعایت صرفه جویی و مصرف بهینه همواره مدنظر مشترکین عزیز قرار گیرد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.