×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

صبح امروز مراسم افتتاحیه سرشماری حضوری در سطح شهرستان املش طی مراسمی با حضور فرماندار ، بخشداران ، معاون فنی و آموزشی و اعضای ستاد آغاز و سرشماران با بدرقه فرماندار  برای انجام وظایف محوله راهی شدند.

به گزارش «بامردم»، یونس محمودی فرماندار شهرستان املش در این  مراسم گفت:  انتظار می رود با تلاش آمارگیران در کسب اطلاعات مردم، تا ۲۸ ابان ماه سرشماری شایسته و با دقت و کیفیت برگزار شود.

فرماندار ضمن دعای خیر برای سرشماران وآمارگیران به تشریح اهمیت آمارگیری پرداخت و افزود : سرشماری برای برنامه ریزی کشور یک نیاز اساسی است و آمارگیران باید با دقت لازم و برخورد شایسته در مواجهه حضوری با مردم در جهت ثبت و ضبط این آمار اقدام کنند.

%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d8%ad%db%8c%d9%87-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1%db%8c-1

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین طی سخنانی با تبیین اهمیت ارائه آمار و اطلاعات دقیق برای تدوین برنامه توسعه و قانون بودجه سالیانه به اهمیت مشارکت در سرشماری اینترنتی اشاره کرد و به مأمورین سرشماری درخصوص دقت در اخذ، ثبت و انتقال آمار توصیه لازم را ارائه نمود. و گفتند در برخورد و مواجهه با مردم نهایت دقت در دریافت اطلاعات صورت پذیرد.

محمودی همچنین یادآور شد : تأکید میکنم که سرشماری در دوره آینده ده ساله خواهد بود لذا این آمار و سرشماری شما کاربران عزیز تا ده سال مبنای همه برنامه ریزی مسئولان کشوری خواهد بود.

فرماندار املش در پایان تأکید کرد: که به مردم عزیز اعلام میکنیم که نظام و دولت در حفظ آمار و اطلاعات شما نهایت دقت را خواهد کرد و یقین داشته باشید که که ارائه آمار توسط شما کاملا محرمانه خواهد بود.

%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d8%ad%db%8c%d9%87-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1%db%8c-2

در پایان مهندس فدایی معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری شهرستان املش ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و همکارانش به جهت تلاشها و همکاری در بحث هرچه بهتر برگزاری سرشماری اینترنتی از حیث تبلیغات و اطلاعرسانی ، تشکیل جلسات مکرر با ادارات و دستگاهها ، تشکیل کلاسها و ستاد ، همکاری با مأموران و … افزودند : مأموران ما همه از بین تحصیل کردگان هستند و تجربه کار در این موارد را در گذشته داشته اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز هم با استعانت از درگاه خدای متعال مأموران با آمادگی کامل و شناسایی حوزه های مأموریتی هر فرد ان شااله به درب منازل خواهند رفت و پیش بینی میکنیم که در حوزه املش مشکلی نداشته باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.