پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسابقات سراسری قرآن کریم در توسعه جامعه نخبگان اثرگذار است
    30 مهر 1395 - 17:18
    شناسه : 22288
    0

    دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان گفت به‌طور حتم برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در توسعه جامعه نخبگان گیلانی اثرگذار است. به گزارش «بامردم»، دکتر محمدعلی نجفی ، استاندار گیلان در حاشیه برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و بازدید از نمایشگاه فرهنگی قرآنی این مسابقات با بیان اینکه، […]

    پ
    پ

    دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان گفت به‌طور حتم برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در توسعه جامعه نخبگان گیلانی اثرگذار است.

    به گزارش «بامردم»، دکتر محمدعلی نجفی ، استاندار گیلان در حاشیه برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و بازدید از نمایشگاه فرهنگی قرآنی این مسابقات با بیان اینکه، گیلان از صفای معنویت برگزاری مسابقات سرشار شده است اظهار داشت : فضای معنوی و روحانی گیلان با برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صد چندان شده است.

    استاندار گیلان با اشاره به اینکه جامعه گیلان از سطوح جوانان تا سنین بالا بیش از 270 هزار نخبه قرآنی دارد افزود :  به‌طور حتم برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در توسعه جامعه نخبگان گیلانی اثرگذار است .
    وی با بیان اینکه نورانیت و معرفتی که امروز به واسطه برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان حاکم شده مثال زدنی است تصریح کرد : بعداز برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان زمینه‌های معنوی و روحانی گیلان افزایش یافته است .
    استاندار گیلان با اشاره به نمایشگاه فرهنگی قرآنی در حاشیه مسابقات مذکور تصریح کرد: غرفه‌های فرهنگی ، هنری و قرآنی این نمایشگاه به شیوه درست، آداب و رسوم گیلان را به نمایش می‌گذارند.
    نجفی با تاکید بر اینکه نمایشگاه مذکور به شیوه شایسته ظرفیت‌های هنری قرآنی استان را نمایان می‌کند تصریح کرد : هنرهای قرآنی هنرمندان گیلان با تاثیرپذیری از ظرفیت‌های معنوی استان دو چندان می‌شود

    انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.