×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رســانه خبــری تحلیلی با مـــردم با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان قصد دارد مسابقه عکاسی تحت عنوان «مسابقه عکاسی ویژه روز طبیعت» برگزار کند.

برای شرکت در این مسابقه علاقه مندان می توانند حداکثر ۳ عکس گرفته شده توسط خودشان با موضوع «روز طبیعت»، «احترام به طبیعت»، «سلفی با طبیعت» و دیگر مـــوضوعاتی که به نحوی باطبیـــعت مرتبط هستند را تا تـاریخ ۱۵ فروردین ۹۵ را برایمان ارسال نمایید.

نحوه ارسال آثار :
۱-به شماره ۰۹۳۶۵۹۴۲۱۱۳ در تلگرام

۲-به آدرس ایمیل info@baamardom.ir

شرایط شرکت در مسابقه: ‏
check - مسابقه عکاسی ویژه روز طبیعت + پوستر - امسالشرکت برای عموم آزاد است.
check - مسابقه عکاسی ویژه روز طبیعت + پوستر - امسالهر فرد می تواند تنها ۳ عکس یا کلاژ عکس ارائه نماید. ‏(چسبانه‌کاری یا کلاژ (به فرانسوی: Collage) روشی در تولید آثار تجسمی است که در آن مصالح و مواد مختلف چون کاغذهای رنگی، مقوا، پارچه، ریسمان، بریده روزنامه، عکس و جز اینهارا بر سطح بوم، تخته یا مقوا با ترکیب توامان و مناسب می‌چسبانند. و گاه با نقاشی و طراحی به تکمیل آن می‌پردازند)
check - مسابقه عکاسی ویژه روز طبیعت + پوستر - امسالشرکت کنندگان با ارسال عکس های خود موافقت خود را با انتشار عکس ارسالی خود توسط ما، به ‏ویژه انتشار آن روی وبسایت خبرگزاری با مردم، اعلام می دارند. ‏
check - مسابقه عکاسی ویژه روز طبیعت + پوستر - امسالشما با ارسال عکس خود تایید می نمایید که عکس توسط خود شما گرفته شده است.‏

به ۱۳ نفر برتر مسابقه جوایز نفیسی به همراه لوح یادبود مسابقه تقدیم خواهدشد.

حامیان برگزاری مسابقه :

آموزشـــگاه موســـــــیقی چـــــکاد
بیمه ایران نمایندگی عبدی لاهیجان
هیات دوچـــــــرخه سواری لاهیجان


شعار با مردم : ما در روز طبیعت (۱۳ فروردین) سال ۱۳۹۵ با کمک دوست داران طبیعت نه تنها زباله ای را در طبیعت رها نمی کنیم بلکه زباله های موجود از قبل را نیز جمع آوری می کنیم.


عکاسی روز طبیعت

  1. حسن

    سلام برندگان این مسابقه معلوم نشد؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.