شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری قاچاقچی و کشف بیش از 1600 گرم مواد مخدر در لاهیجان
    09 آبان 1395 - 9:42
    شناسه : 22609
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از 1600 گرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار «بامردم» اظهار کرد: ماموران ف.ا بخش رودبنه در پی کسب اطلاعات و اخبار رسیده مبنی بر فعالیت یک […]

    پ
    پ

    سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان (5)

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از 1600 گرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار «بامردم» اظهار کرد: ماموران ف.ا بخش رودبنه در پی کسب اطلاعات و اخبار رسیده مبنی بر فعالیت یک باند سوداگر مرگ و جابجایی و فروش مواد مخدر در این بخش، بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان ادامه داد: مامورین این یگان در تحقیقات تکمیلی موفق شدند مشخصات خودرو و محدوده فعالیت قاچاقچی را شناسایی و در یک اقدام قافلگیرانه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کنند.

    وی تصریح کرد: قاچاقچی به هویت “ا-ع” 49 ساله، پس از دستگیری به همراه خودروی 206 سفید رنگ که متعلق به خود او بوده به یگان دلالت تحویل داده شد و در بررسی های بعمل آمده ار خودرو یک کیلو و 90 گرم تریاک و 550 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد.

    این فرمانده انتظامی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، اظهار کرد: امروزه مواد مخدر به عنوان یک معضل بزرگ زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری هاست و شهروندان در راه مبارزه با این پدیده شوم می بایست پلیس را همراهی کنند.


    منبع: بامردم/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.