چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از ادعای رای مثبت نماینده لاهیجان به هر سه وزیر پیشنهادی تا تکذیب این ادعا!
    12 آبان 1395 - 22:44
    شناسه : 22791
    0

    پس از ادعای یک کانال تلگرامی نزدیک و حامی نماینده لاهیجان مبنی بر رای اعتماد دکتر نیکفر به سه وزیر پیشنهادی دولت، کانال رسمی نیکفر نوشت: هر گونه اطلاعیه در این رابطه که از طرف و بنام ایشان در فضای مجازی و جامعه پخش گردیده تکذیب می گردد! اختصاصی بامردم/علیرضا پرندوش: روز گذشته یک کانال […]

    پ
    پ

    %d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%af%d8%b9%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%84%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d8%b1

    پس از ادعای یک کانال تلگرامی نزدیک و حامی نماینده لاهیجان مبنی بر رای اعتماد دکتر نیکفر به سه وزیر پیشنهادی دولت، کانال رسمی نیکفر نوشت: هر گونه اطلاعیه در این رابطه که از طرف و بنام ایشان در فضای مجازی و جامعه پخش گردیده تکذیب می گردد!

    اختصاصی بامردم/علیرضا پرندوش: روز گذشته یک کانال تلگرامی نزدیک و حامی نماینده لاهیجان با کنایه و حمله به سایت های حامی دولت بابت انتقاد سخنان برخی از دلواپسان مبنی بر دروغ و نادرست بودن آمار های ارائه شده توسط استاندار گیلان و مرکز آمار کشور، نوشت: «آیا پس از رای اعتماد دکتر نیکفر به سه وزیر پیشنهادی دولت بازهم شیطنت سایت های وابسته را شاهد خواهیم بود؟؟»

    01

    پس از درج خبر رای مثبت آقای نیکفر به سه وزیر پیشنهادی در یک کانال حامی وی، شاهد واکنش هایی از طیف های سیاسی مختلف در فضای مجازی بودیم که کانال رسمی نماینده مردم لاهیجان ضمن تکذیب خبر منتشر شده، بیان کرد: «با سلام و تحیات الهی و با احترام، ضمن آرزوی توفیق برای دولت جناب آقای دکتر روحانی و وزرای جدید انتخاب شده در مجلس شورای اسلامی، به اطلاع امت شهید پرور می رساند که جناب دکتر نیکفر در خصوص رای به وزرا و انتخاب وزرای جدید اطلاعیه ای صادر ننموده اند و هر گونه اطلاعیه که از طرف و بنام ایشان در فضای مجازی و جامعه پخش گردیده تکذیب می گردد.»

    02

     انتشار خبر تکذیبیه کانال رسمی  دکتر نیکفر چند نکته را به همراه داشت، اول اینکه نماینده مردم لاهیجان خبر رای مثبت را تکذیب کرده اما در واقع مثبت و یا منفی بودن رای شان را بیان نکردند! دوم اینکه انتشار این خبر در واقع عدم هماهنگی کانال های حامی و  افراد مدعی بر نزدیکی با نماینده (بر اساس ادعای این عزیزان) با دکتر نیکفر را نشان می دهد و سومین و مهمترین نکته این است که در واقع با تکذیب خبر منتشر شده در کانال حامی نماینده، شایعه پردازی و دروغ گویی این کانال دلواپس برای مردم فهیم شهرستان مبرز و روشن شده است.

    و اما این بار نیز قضاوت با شما، آیا سایت های حامی دولت شیطنت کرده اند؟ یا کانال های افراد مدعی نزدیک به نماینده که گویا پای خود را فراتر از اختیارات گذاشته و خبر هایی را منتشر می کنند که سرانجام به دلیل عدم هماهنگی در انتشار، خبر تکذیب می شود!

    پیش از این ماجرا نیز یکی از کانال های شایعه پرداز شناخته شده محلی با حمله به «رسانه خبری تحلیلی بامردم» آن را حامی نماینده سابق دانست و متهم به تخریب و انتقاد از دکتر نیکفر بابت انتشار خبری ( برای مشاهده خبر کلیک کنید) به نقل از «پایگاه خبری تحلیلی تدبیر شرق» کرد!

    به راستی دلواپسان از چه می ترسند؟! گویا ظاهرا از نظر آن ها تمام رسانه های حامی تدبیر و امید و اعتدال استان که نسبت به عملکرد برخی از نمایندگان اصولگرا واکنش نشان داده و انتقاد می کنند، حامی نماینده های اسبق هستند!

    جای بسی تامل دارد که کانال های نامعتبر دلواپس و شایعه پراکن معلوم الحال حرف از حاشیه پردازی رسانه های خبری همسوی دولت تدبیر و امیدی را می زنند که هر روز پذیرای تهمت های نادرست و شایعه پردازی های دلواپسان است!

    نکته اساسی و بارز این کانال های معلوم الحال عدم مبرز بودن صاحبان آن ها، حداقل به صورت رسمی است! کانال هایی که همگی با اهدافی خاص و بدون مشخص بودن نام صاحبان آن ها برای شایعه پراکنی ها و حاشیه سازی ها شکل گرفته اند.

    در پایان یادآور می شوم رسانه خبری تحلیلی بامردم کاملا آزاد و مستقل بوده، وابسته به هیچ دسته و گروهی نیست و نخواهد بود و تنها به صدا و ندای مردمی می اندیشید که این پایگاه را برای سبد منابع خبری خود انتخاب می کنند، به صداقت آن اعتماد پیدا خواهند نمود و تنها خط قرمز ما نیز قوانین جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب می باشد.

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.