چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاش نماینده شهرمان بی طرفانه از حق خودش جهت تدکر به دولت استفاده می‌کرد
    15 آبان 1395 - 22:44
    شناسه : 22928
    1

    ایکاش نماینده شهر مان با مطالعه و کسب نظرات تخصصی در حوزه اقتصاد بی طرفانه و بصورت فردی از حق خودشان جهت تدکر به دولت استفاده می‌کردند و موارد اشکال را متذکر می‌شدند، مقوله اقتصاد یک علم است و هرگونه انتقاد و اشکال در شیوه عمل مسوولان اقتصادی می‌بایست با عدد و رقم و مستندات […]

    پ
    پ

    ایکاش نماینده شهر مان با مطالعه و کسب نظرات تخصصی در حوزه اقتصاد بی طرفانه و بصورت فردی از حق خودشان جهت تدکر به دولت استفاده می‌کردند و موارد اشکال را متذکر می‌شدند، مقوله اقتصاد یک علم است و هرگونه انتقاد و اشکال در شیوه عمل مسوولان اقتصادی می‌بایست با عدد و رقم و مستندات کافی بیان گردد اینکه بجای انتقادات فنی خواهان تغییر تمامی تیم اقتصادی دولت باشیم  بیشتر یک تقابل جناحی را تداعی می‌کند.

    به گزارش «بامردم»، فریدون خوشبو فعال اقتصادی گیلان در یادداشتی با عنوان «سخنی با نماینده شهرم !!» نوشت: پنج ماه از آغاز بکار مجلس پنجم میگذرد، حدود ۴۸ هزار نفر از شهروندان لاهیجان و سیاهکل با امید به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی و رفاه و توسعه شهر و دیارشان به دکتر نیکفر اعتماد کردند و ایشان را به بهارستان فرستادند.

    از انصاف بدور است در این پنج ماه عملکرد ایشان را قضاوت کرده و یا انتقادی داشته باشیم ولی با توجه به تدکر کتبی ایشان به رییس جمهور و درخواست تغییر تیم اقتصادی دولت بر آن شدم بعنوان یک شهروند لاهیجانی نکاتی را از این طریق به اطلاع ایشان برسانم.

    البته اعتراض و تذکر به دولت حق نمایندگان مجلس است و آقای دکتر نیکفر و ۱۹ نماینده همفکر ایشان در این تدکر کتبی خواستار تعییر تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات مردم شدند.

    *یکی از عملکرد های مطلوب اقتصادی در دولت آقای روحانی مهار و کاهش نرخ تورم و بهبود نرخ رشد اقتصادی است

    دولت از یک تیم هشت تا ده نفره جهت مشاوره در امور اقتصادی خود بهره می‌برد، یکی از عملکرد های مطلوب اقتصادی در دولت آقای روحانی مهار و کاهش نرخ تورم و بهبود نرخ رشد اقتصادی است.

    اولین گام برای رشد و شکو فایی اقتصاد یک کشور تثبیت و کنترل نرخ های رشد و تورم است و ابتدا می‌بایست این پایه ها تثبیت بشوند تا شرایط برای اشتعال و افزایش تولید در بخشهای صنعت و کشاورزی و طرح های عمرانی فراهم آید، دولت یازدهم علیرغم حب و بغض رقبای جناحی و با توجه به تخریب های فراوانی که بدون استدلال علمی ارائه می‌نمایند الحق دولتی موفق بوده و امیدواریم با تداوم برنامه های زیر بنایی اقتصادی در چند سال پیش رو و همگام با حمایت اکثریت قاطع مردم ایران، کشور از بحران های درگیر اقتصادی و اجتماعی برای همیشه خارج گردد.

    *ایکاش نماینده شهرمان با مطالعه و کسب نظرات تخصصی بی طرفانه از حق خودشان جهت تدکر به دولت استفاده می‌کردند

    ایکاش نماینده شهر مان با مطالعه و کسب نظرات تخصصی در حوزه اقتصاد بی طرفانه و بصورت فردی از حق خودشان جهت تدکر به دولت استفاده می‌کردند و موارد اشکال را متذکر می‌شدند، مقوله اقتصاد یک علم است و هرگونه انتقاد و اشکال در شیوه عمل مسوولان اقتصادی می‌بایست با عدد و رقم و مستندات کافی بیان گردد اینکه بجای انتقادات فنی خواهان تغییر تمامی تیم اقتصادی دولت باشیم  بیشتر یک تقابل جناحی را تداعی می‌کند.

    جناب نیکفر شما عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس هستید این کمسیون با تخصص و تحصیل شما همخوانی دارد؛ در مجلس شورای اسلامی کمسیونی بنام اقتصاد هم وجود دارد که بیست و سه نماینده از اعضایش هستند، بنظر میرسد امور مربوط به اقتصاد کشور ” قبل از هر چیز در چنین کمسیونی مورد بررسی قرار گیرد، طبق بررسی دقیق فقط دو نفر از اعضای ۲۳ نفره کمسیون اقتصادی نامه اعتراضیه شما را امضا کرده اند، یعنی ۹۲ درصد از اعضای کمسیون اقتصادی مجلس با نظر شما و دوستان همفکرتان مخالف بودند.

    *تنها با سیاست تعامل و منطق بیان قادر خواهید بود که امتیازاتی را برای شهر تان بگیرید/امروز مردم شهرتان خواسته های سیاسی ندارند

    جناب آقای نیکفر؛ شهرهای لاهیجان و سیاهکل به تدبیر و تیز هوشی شما احتیاج دارد؛ در این دو شهر کارهای زیادی می‌بایست انجام شود، کمک به توسعه و اشتغال اولین خواست مردم است، تنها با سیاست تعامل و منطق بیان قادر خواهید بود که امتیازاتی را برای شهر تان بگیرید تا بتوانید جواب اعتماد مردم را بدهید.

    آقای نیکفر؛ هم‌اکنون شما نماینده تمام مردم هستید چه به شما رای داده باشند و چه نداده باشند، اشتباه نکنید شما در انتخابات درون حزبی اول نشده اید گرایش سیاسی و جناحی تان قابل احترام و محفوط است، ولی امروز مردم شهرتان خواسته های سیاسی ندارند، خواسته شهروندان صنفی و اجتماعی است.

    دیپلماسی تعامل را مد نظر قرار دهید

    جناب نیکفر استدعا می‌نماییم
    دیپلماسی تعامل را مد نظر قرار دهید، اطلاع دقیق از مسائل اقتصادی و اجتماعی شما را قادر میسازد تا با بهره گیری از نقاط قوت و ضعف های موجود بهترین بهره‌برداری را برای مردم به عمل آورید
    ولایتمدار واقعی باشید و در صحن مجلس ” وامدار هیچ گروه و جناحی نباشد و تنها وابسته به مردم متدین، مظلوم و دوست داشتنی لاهیجان و سیاهکل باشید.

    موفق باشید ..فریدون خوشبو سیزدهم آبان نود و پنج


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم :انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.