پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیمه سلامت اوباما شکست خورد اما روحانی نه | اصلاح طلبان به کوه هم می رفتند احظار می شدند | اصولگرایان فرد شاخصی برای انتخابات آتی ندارند
    11 آذر 1395 - 22:30
    شناسه : 24103
    0

    شجاع با بیان اینکه در ۸ سال حضور ریاست جمهوری سابق همه مدیران اصلاح طلب را خلع کردند گفت:اعضای احزاب اصلاح طلب حتی اگر به کوه میرفتند صبح فردا احضار می شدند. به گزارش «بامردم»، عبدالغفار شجاع درنشست تخصصی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه گیلان در هتل المپیک رشت با اشاره به […]

    پ
    پ

    عبدالغفار شجاع

    شجاع با بیان اینکه در ۸ سال حضور ریاست جمهوری سابق همه مدیران اصلاح طلب را خلع کردند گفت:اعضای احزاب اصلاح طلب حتی اگر به کوه میرفتند صبح فردا احضار می شدند.

    به گزارش «بامردم»، عبدالغفار شجاع درنشست تخصصی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه گیلان در هتل المپیک رشت با اشاره به اینکه  پیروزی در انتخابات سال ۹۲ مشکل بود ولی به نتیجه رسید تصریح کرد:حتی ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان پلمپ شد اما در نهایت با تلاش همه نتیجه مطلوب حاصل شد.

    وی با بیان اینکه در ۸ سال حضور ریاست جمهوری سابق همه مدیران اصلاح طلب را خلع کردند گفت:اعضای احزاب اصلاح طلب حتی اگر به کوه میرفتند صبح فردا احضار می شدند.

    مشاور عالی نوبخت با بیان اینکه دولت در کمبودها و نداشتن اعتبار در حال تلاش شبانه روزی است افزود:در حصول توافق هسته ای،افزایش و بهادادن به احزاب،حوزه سلامت و…مردم تغییرات حاصل شده را لمس کردند.
    شجاع با تصریح بر اینکه ۱۵ میلیون  نفر در دولت تدبیر و امید عضو بیمه شدند بیان داشت:اجرای طرح بیمه همگانی  اوباما در امریکا شکست خود ولی دولت تدبیر در سخت ترین شرایط به آن جامعه عمل پوشانید.

    وی با اشاره به اینکه در تمام شهرستان ها سازماندهی حزب اعتدال و توسعه صورت گرفته است تاکید کرد:در پنج ماه و نیم آینده همه ی گروه های همسو با دولت باید فعال شوند.

    رییس ستاد روحانی در گیلان گفت:اصولگرایان هنوز موفق نشده اند چهره شاخصی را برای انتخابات آتی معرفی کنند اما باید با هوشیاری همه جوانب را بسنجیم.


     منبع: ندای گیلان | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.