پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سومین دوره مسابقات «نجات تخم مرغ» برگزار شد
    20 اسفند 1394 - 11:58
    شناسه : 242
    0

    سومین دوره مسابقات چالش جاذبه، نجات تخم مرغ در دانشکده فنی دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری با مردم، سومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ با حضور ۱۳ تیم از میان دانشجویان کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد، در دانشگاه آزاد لاهیجان و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان لاهیجان و دانشجویان انجمن‌های علمی […]

    پ
    پ

    سومین دوره مسابقات چالش جاذبه، نجات تخم مرغ در دانشکده فنی دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد.

    به گزارش خبرگزاری با مردم، سومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ با حضور ۱۳ تیم از میان دانشجویان کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد، در دانشگاه آزاد لاهیجان و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان لاهیجان و دانشجویان انجمن‌های علمی عمران، الکترونیک و پرتوپزشکی برگزار شد.

    تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات باید سازه‌هایی سبک تا وزن سه کیلوگرم بسازند که توان سالم نگه داشتن تخم مرغ را پس از سقوط از ارتفاع ۱۲ متری داشته باشد.

    هدف از برگزاری این مسابقه ساخت سازه‌ها و اجسامی است که بتواند به انسان در ارسال و پرتاب کاوشگر‌ها به سیاره‌های دیگر و نشستن با کمترین خسارت بر سطح سیاره و ارسال اطلاعات یاری رساند.

    در پایان به ۵ تیم بر‌تر این دوره از مسابقات جوایزی اهدا شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.