جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آتش سوزی جنگل های لاهیجان مهار شد | خسارت چندانی به اراضی ملی و جنگلی وارد نشد
    14 آذر 1395 - 11:31
    شناسه : 24231
    0

    فرماندار لاهیجان گفت: آتش سوزی جنگل ها و باغات شهرستان لاهیجان مهار شد. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی از مهار آتش در جنگل ها و باغات شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته 13 مورد آتش سوزی جنگل و باغ در شهرستان لاهیجان گزارش شد که بلافاصله بعد اطلاع از آتش‌سوزی […]

    پ
    پ

    محمد احمدی فرماندار لاهیجان (2)

    فرماندار لاهیجان گفت: آتش سوزی جنگل ها و باغات شهرستان لاهیجان مهار شد.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی از مهار آتش در جنگل ها و باغات شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته 13 مورد آتش سوزی جنگل و باغ در شهرستان لاهیجان گزارش شد که بلافاصله بعد اطلاع از آتش‌سوزی نیروها و یگان حفاظت منابع طبیعی و با همکاری اهالی بومی، نیروهای فرمانداری ،هلال احمر ، آتش نشانی، هیات کوهنوری، دهیاران و شوراهای اسلامی روستا ها، سپاه پاسداران و نیروهای مردمی بسیج و … برای خاموش کردن آتش وارد عمل شدند.
    فرماندار لاهیجان بیان کرد: با توجه به هشدار های داده شده و آماده باش کامل ارگان های مرتبط، با حضور و واکنش سریع و به موقع علیرغم صعب‌العبور و ناهموار بودن مسیرها کلیه آتش سوزی ها در کمترین زمان ممکن مهار شد.
    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه آتش سوزی های دو روز اخیر این شهرستان سطحی بوده و خسارت چندانی به اراضی ملی و جنگلی وارد نشده، گفت: از مقدار کل 22 هزار و 800 متر متر مربع حریق داخل جنگل، مساحت ده هزار و 800 متر در داخل طرح جنگلداری، و 12 هزار متر مربع خارج از طرح جنگلداری می باشد؛ همچنین مساحت حریق باغات شخصی در شهرستان 3500 متر مربع است.
    این مقام همچنین در رابطه با حادثه وزش باد شدید و فروریختن دیوار های ورزشگاه تختی و فوت یک شهروند بر اثر آن در روز گذشته، از ارسال نامه ای برای مدیر کل مدیریت بحران استان گیلان به جهت پیگیری و اقدامات بعدی خبر داد و افزود: متاسفانه روز گذشته بر اثر وزش باد شدید و فروریختن دیوار یکی از شهروندان فرهیخته و عزیز شهرستان فوت کرد.
    احمدی خاطرنشان کرد: با جدیت در کمیته بحران فرمانداری لاهیجان پی گیر دلایل این حادثه هستیم و درگذشت این دبیر بازنشته شهرستان را به خانواده وی تسلیت عرض می کنیم.
    به گزارش «بامردم»، وزش باد شدید دیروز، علاوه بر فوت یک شهروند، خسارت 250 میلیون تومانی به مجموعه ورزشی تختی لاهیجان را به همراه داشت و همچنین به سه خودروی پارک شده در محل نیز در این حادثه خسارت وارد شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.