پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نان عده ای در ادامه تحریم هاست | توفیق نفت در دولت قبل اتفاق می افتاد یک هفته جشن می گرفتند
    19 آذر 1395 - 21:52
    شناسه : 24554
    0

    محمود واعظی ‎وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با احزاب سیاسی و حرب عتدال و توسعه در سنندج گفت: ???? دسترسی آزاد به اطلاعات باور دولت است و دولت تلاش می‌کند تا ضمن جلوگیری از دعواها، وحدت را ایجاد کنند، با وجود آن همه فشارهایی که بر دولت وارد می‌شود عده‌ای در ایران جشن […]

    پ
    پ

    محمود واعظی

    محمود واعظی ‎وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با احزاب سیاسی و حرب عتدال و توسعه در سنندج گفت:

    ???? دسترسی آزاد به اطلاعات باور دولت است و دولت تلاش می‌کند تا ضمن جلوگیری از دعواها، وحدت را ایجاد کنند، با وجود آن همه فشارهایی که بر دولت وارد می‌شود عده‌ای در ایران جشن می‌گیرند، شادی می‌کنند که آن قانونی که علیه ایران چندین بار تصویب و تمدید شده است، دوباره 10 سال تمدید شده است به امید اینکه برجام نقض شود و از بین برود و این به معنای آن است که این حرف نشان می‌دهد که ما مخالف هستیم تحریم برداشته شود.

    ???? چون نان این عده در تحریم است، اگر کشور به حالت عادی برگردد و مردم زندگی عادی داشته باشد چهره و ناکارآمدی آنها مشخص می‌شود در صورتی که برای توسعه و پیشرفت باید فکر کار بکند و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

    ????این ها دوست دارند، تحریم برگردد و نفت دوباره از 4 میلیون بشکه برگردد به آنکه ما با ذلت 950 هزار بشکه نفت می‌فروختیم و نمی‌توانستیم پول آن را جابجا کنیم.

    ????توفیقی که هفته گذشته در رابطه با اوپک بدست آمد که سقف 4 میلیون بشکه ایران تثبیت شد، اگر این توفیق در دولت قبل اتفاق می‌افتاد یک هفته صدا و سیما جشن می‌گرفت.

    ????کسی که این تفکر را داشته باشد که تمامی دوره‌های ریاست جمهوری دو دوره‌ای است، بازنده است لذا باید همه در انتخابات شرکت کنند چون مشارکت حداقلی به نفع ما نیست.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.